.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین شنیده های خواندنی از فضای سیاسی استان!

به گزارش خزر، شنیده ها از گوشه و کنار فضای سیاسی استان حکایت از آن دارد که:

تغییر در مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قطعی به نظر می رسد. از یکی از مسئولین شهرستان های غربی به عنوان گزینه محتمل تصدی بر کرسی مدیریت این سازمان نام برده می شود.

گفته می شود علت تاخیر در صدور حکم برای سرپرست فرمانداری یکی از شهرستان های شرقی، عدم پذیرش کرسی مدیریت منابع طبیعی استان توسط وی بوده است. گویا اکراه وی در قبول پیشنهاد مدیریت منابع طبیعی استان، به مذاق برخی از بزرگان استان خوش نیامده و عملا تلاشی هم از سوی آنان برای صدور حکم فرمانداری وی صورت نگرفته است.

گفته می شود بروز تغییرات در مدیریت جهاد کشاوری استان، نزدیک است. از مدیرکل فعلی منابع طبیعی به عنوان یکی از گزینه های محتمل برای مدیرکلی جهاد کشاورزی استان نام برده می شود.

معاون فرماندار یکی از شهرستان های شرقی که مدتی قبل چند روزی را هم در بازداشت به سر می برده است، اخیرا دیداری با نماینده اصولگرای شهرستان داشته و خود را قلباً نیروی متعلق به جریان اصولگرایی و نزدیک به قالیباف دانسته است! وی که در نخستین رویارویی روحانی و قالیباف، با اطمینان از پیروزی قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری و به امید کسب کرسی فرمانداری، ریاست ستاد قالیباف را در شهرستان بر عهده گرفته بود، پس از شکست قالیباف و پیروزی دکتر روحانی در چرخشی 180 درجه ای خود را نیرویی اعتدالی خواند! با این حال دیدار اخیرش با نماینده اصولگرای شهرستان حکایت از آن دارد که وی نه معتقد به جریان اصولگرایی است و نه پیرو اصلاحات و اعتدال بلکه تنها معتقد و پیرو میز مدیریت است! این معاون فعلی فرمانداری، به دنبال کسب کرسی فرمانداری یکی از شهرستان های همسایه می باشد و علت دیدارش با نماینده اصولگرا حوزه انتخابیه خود هم همین بوده است.

شنیده ها حکایت از تلاش بی وقفه یکی از مدیران استانی برای کسب کرسی فرمانداری دارد. قابل تامل اینکه این مدیر و 18 نفر از مسئولان رده میانی اداره کل تحت امر وی هم اکنون به قید وثیقه آزاد می باشند! البته یکی از دلایل عطش سیری ناپذیر جناب مدیر برای کسب کرسی فرمانداری اینست که وی تصور می کند در صورت فرماندار شدن می تواند حاشیه امنی برای خود در مقابل برخورد قضایی ایجاد کند. جالب آنکه جناب مدیر از عاشقان میز ریاست و مدیریت می باشد و در راه حفظ کرسی مدیریتی حاضر به تن دادن به هر کاری!! است. وی که پس از پیروزی دکتر روحانی خود را اصلاح طلب دو آتشه خوانده و سعی کرده تا در تمام نشست های اصلاح طلبان حضور چشمگیر داشته است، در زمان ریاست جمهوی احمدی نژاد رزومه خود را برای تصدی بر کرسی مدیریت سازمان حتی به دست مسئول دفتر وقت رئیس جمهور هم رسانده بود!

شنیده ها حکایت از آن دارد که ممکن است کرسی مدیرکلی یکی از سازمان های مهم و تاثیرگذار در استان که هم اکنون توسط سرپرست اداره می شود، به گزینه ای غیربومی برسد! گفته می شود در صورت عدم اجماع بر یکی از معدود گزینه های داخل استانی، واردات مدیر از پایتخت برای تصدی بر کرسی مدیریت چندان دور از ذهن نیست.

شنیده می شود مدیر میانی یکی از شرکت های خصوصی شده عریض و طویل چندی پیش جشن ازدواج خود را به صورت کاملاً لاکچری در یک کشتی برگزار کرده است. مهمتر از مکان برگزاری این جشن اما شاید فرصتی باشد که این ازدواج در اختیار جناب مدیر میانی قرار داده است چرا که وی از این طریق با یکی از خانواده های سرشناس، خوشنام و البته قدرتمند استان نسبت فامیلی پیدا کرده است. تحریریه خزر (اگرچه کمی دیر) این وصلت را به ایشان تبریک عرض می نماید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.