.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده چالوس در دومین جمعه خرداد یکطرفه می‌شود
آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ فردا از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۱۱ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آبادبه سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و جمعه ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه از جاده هراز ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۲ خرداد از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران نیز از اجرای طرح ساماندهی و انضباط بخشی موتورسیکلت سواران از امروز ۱۰ خرداد ماه در استان خبر داد.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقاء نظم و انضباط ترافیکی، انتظام بخشی به عبور و مرور موتورسیکلت سواران در راستای کاهش تخلفات و حوادث ناشی از آن برشمرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با بیان اینکه اجرای این طرح در دستور کار مشترک عوامل انتظامی و پلیس راهور استان قرار گرفته است، افزود: رانندگی بدون گواهینامه، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تغیر در اصالت و ارکان وسیله نقلیه و هرگونه حرکات نمایشی مانند دور زدن درجا و یا حرکت موتور سیکلت بر روی یک چرخ و مزاحمت برای نوامیس مردم از مهمترین موارد قابل توجه در اجرای این طرح به شمار می‌روند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.