.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادعای رسانه‌های سعودی؛
نخستین حضور محمد بن سلمان مقابل دوربین پس از حادثه تیراندازی
رسانه‌های سعودی با انتشار تصاویری از ولیعهد عربستان تلاش کردند به اخبار منتشره اخیر درباره زخمی‌شدن وی پایان دهند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه های محلی عربستان سعودی تصاویری منتشر کردند که به ادعای آن‌ها نشان‌دهنده نخستین حضور محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، مقابل دوربین پس از حادثه تیراندازی الخزامی است.

 

8091287_914

 

این رسانه‌ها تصاویری از جلسه شاهزادگان سعودی با حضور ملک سلمان بن عبدالعزیز، شاه عربستان، و ولیعهد این کشور، منتشر کردند که گفته می شود روز گذشته به مناسبت بیست و پنجمین نشست سالیانه آنها، برگزار شد.

 

8091285_165

 

گفتنی است محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، از زمان تیراندازی در منطقه الخزامی در دیدارهای رسمی و رسانه ها حضور پیدا نکرده است؛ مسأله ای که سبب شد شماری از رسانه ها با انتشار گزارش هایی اعلام کنند پنهان شدن ولیعهد سعودی به دلیل زخمی شدن وی در حادثه تیراندازی الخزامی بوده است.

همچنین حساب توییتری منسوب به عبدالسلام جابر، وزیر اطلاع رسانی یمن، اعلام کرده است: اطلاعات (بدست آمده) حاکی از آن است که شاهزاده محمد بن سلمان بر اثر شدت جراحت های وارد شده در درگیری های ریاض که در ماه آوریل انجام شد، در حالت مرگ بالینی به سر می برد.

 

8091286_358

 

حال با این حساب به نظر می رسد رسانه های سعودی تلاش دارند با انتشار تصاویری از محمد بن سلمان، وضع سلامتی او را طبیعی جلوه دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.365 seconds.