.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عبدالله مهاجر :ظرفیت آزمایشگاه های همکار در مازندران بالا است
رئیس اتاق بازرگانی مازندران ظرفیت آزمایشگاه‌های همکار دامپزشکی در استان را بالا دانست و خواستار صدور مجوز برای رفع مشکلات آنان شد.

به گزارش شمال نیوز، عبدالله مهاجر پیش ازظهر شنبه در جلسه شورای گفتگوی بخش دولتی و خصوصی بابیان اینکه در بخش آزمایشگاهی نیازمند توجه بخش دولتی هستیم گفت: یکی از دغدغه‌های دامپزشکی درزمینهٔ آزمایش‌ها است و آزمایش‌های همکاری می‌توانند بخشی از دغدغه‌ها را حل کنند.

وی با عنوان اینکه آزمایشگاه‌های همکار نیازمند دریافت مجوز از سوی دامپزشکی است خواستار همکاری لازم از سوی دولت شد و گفت: این آزمایشگاه‌های همکاری می‌توانند در بخش‌های مختلف به اتاق بازرگانی و بخش کشاورزی کمک کنند.

مهاجر، ظرفیت آزمایشگاه‌های همکار استان را بسیار بالا دانست و گفت: یکی از مشکلات جدی در حوزه آزمایشگاهی به‌روز نبودن تجهیزات است و آزمایشگاه‌های همکار بخشی از مشکلات را حل می کنند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران، به مشکلات فراروی بخش کشاورزی و تولید اشاره کرد و اتخاذ راهکاری برای حل مسائل فراروی را الزامی برشمرد و گفت: با مصوبه شورای گفتگو درزمینهٔ آزمایشگاه همکار برخی از مسائل برطرف می‌شود.

محمدحسن رضوانی مدیرکل دامپزشکی مازندران نیز گفت: در سال ۹۶ مجوز آزمایشگاه‌های همکار را دریافت کردیم واکنون سه آزمایشگاه همکار دامپزشکی در استان فعال است و محدودیتی برای ارائه مجوز نداریم.

وی بابیان اینکه آزمایش نهاده‌های وارداتی باید توسط سازمان دامپزشکی انجام شود تصریح کرد: در این بخش نیز آماده واگذاری مجوز به آزمایشگاه‌های همکار هستیم و در بخش آزمایش‌هایی که محدودیت داریم نیز می‌توانیم کار را به آزمایشگاه‌های همکار واگذار کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.502 seconds.