.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلف کردن ماهیان با ریختن سم به داخل رودخانه
رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل از تلف شدن 346 قطعه ماهی توسط متخلفان صید در این شهرستان خبر داد و گفت: گروه نخست از متخلفان با ریختن سم در مسیر به طول ۵۰۰ متر در رودخانه گرمرود موجب تلف شدن قطعات زیادی از انواع ماهیان شدند.

به گزارش شمال نیوز،بهمن صادق‌نژاد در آمل دستگیری دو گروه از متخلفان صید غیرمجاز ماهی توسط ماموران پاسگاه محیط بانی دشتسر آملخبر داد و اظهار کرد: ماموران پاسگاه محیط بانی دشتسرآمل در پی گشت و کنترل از مناطق حوزه استحفاظی موفق به دستگیری دو گروه از متخلفان صید شدند.

وی درباره نحوه صید غیرمجاز این متخلفان صید گفت: گروه نخست از متخلفان با ریختن سم در مسیر به طول ۵۰۰ متر در رودخانه گرمرود موجب تلف شدن قطعات زیادی از انواع ماهیان شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل میزان ماهیان تلف شده را 230 قطعه از انواع ماهیان برشمرد و افزود: در این بخش پنج رشته دام هوایی، مقداری سم کشف و ضبط شد، همچنین سه نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه گروه دوم نیز چهار نفر از متخلفان صید بودند که سه نفر از آنها متواری و یک نفر دستگیر شده است.

صادق‌نژاد با اعلام اینکه از این متخلفان صید که به وسیله دام ماهیگیری شروع به صید غیرمجاز کرده بودند نیز 116 قطعه از انواع ماهیان کشف و ضبط شده است.

رئیس اداره محیط زیست آمل در پایان گفت: چهار متخلف صید در ارتباط با این دو پرونده تحویل پاسگاه انتظامی دابوودشت شد که پرونده آنها برای پیگیری قانونی تحویل مقامات قضایی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.364 seconds.