.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخلف آشکار در برخی از شهرهای مازندران ؛
عضویت همزمان در اتاق اصناف و شوراها ممنوع است
شمال نیوز :برخی از اعضای شوراهای اسلامی که در انتخابات اتاق های اصناف روز دوشنبه انتخاب شدند ، باید امروز بین شورا و اتاق اصناف یکی را انتخاب کنند و حضور این افراد در هر دو مجموعه تخلف آشکار بشمار می رود .....
عضویت همزمان در اتاق اصناف و شوراها ممنوع است

شمال نیوز : طرح استفساریه نحوه عضویت همزمان اعضای اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف کشور و عضویت در پنجمین دوره شوراهای شهر و روستای کشور  در مجلس شورای اسلامی بررسی شد و در نهایت به تصویب نرسید.

به گزارش شمال نیوز ، کلیات این طرح دو روز گذشته به تصویب رسیده بود، اما امروز  در بررسی جزئیات نمایندگان مجلس  قبول نکردند که می توان همزمان در  شورا و اتاق اصناف باقی ماند.

در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس متن زیر در قالب استفساریه‌ای به شرح زیر مطرح شد:

با توجه به برگزاری انتخابات دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ و با عنایت به اصلاح ماده ۳۲ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران در تاریخ ۲۰ تیر ۱۳۹۶ آیا قانون مذکور نسبت به دوره اخیر انتخابات شوراها لازم الاجرا است یا خیر ؟

پاسخ: خیر، اصلاح مذکور از دوره ششم قابل اجرا می باشد.

از ۲۴۹ نماینده حاضر در جلسه ۷۶ نماینده رای موافق، ۱۵۷ نماینده رای مخالف و ۵ نماینده رای ممتنع دادند.

گفتنی است برخی از اعضای شوراهای اسلامی که در انتخابات اتاق های اصناف روز دوشنبه انتخاب شدند ، باید امروز بین شورا و اتاق اصناف یکی را انتخاب کنند و حضور این افراد در هر دو مجموعه تخلف آشکار بشمار می رود .

پیش از این به دنبال پیگیری های شمال نیوز و تنی چند از نمایندگان و فعالان اجتماعی ، طی نامه ای از سوی سید جواد احمدی رئیس مرکز اصناف و بازرگانان و  دبیر هیات عالی نظارت برسازمانهای صنفی کشور به روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور هرگونه عضویت اعضای هیات رئیسه اصناف و هیات مدیره اتحادیه های صنفی در شورای شهر ممنوع اعلام شده بود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.523 seconds.