.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه بابل در حاشیه دیدار با اسلامی مطرح کرد ؛
دخالت‌ها و مهره چینی نمایندگان عرصه را بر استاندار مازندران تنگ کرد
شمال نیوز : امام جمعه بابل تصریح کرد: برخی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس به جای مرافقت و همراهی با برنامه‌های استاندار مازندران با دخالت‌های بی‌مورد درباره جابه‌جایی مدیران برای مهره‌چین کردن نیروهای مورد نظر فشارها را بر استاندار مازندران تشدید می‌کنند که این فشارها نگران کننده است.....

شمال نیوز: امام جمعه بابل در حاشیه نشست مشترک با استاندار مازندران اظهار کرد: به منظور تقدیر از خدمات و تصمیمات خوبی که استاندار مازندران ظرف چند ماه گذشته در سطح کلان برای رفع مشکلات استان در حوزه‌های مختلف به ویژه برنج انجام دادند در دفتر کار محمد اسلامی حضور یافتم.

به گزارش شمال نیوز ، حجت‌الاسلام حسن روحانی با اشاره به اینکه همه مسؤولان و مردم باید قدرشناس خدمات شایسته خادمان نظام جمهوری اسلامی بوده و خادمان مردم را در انجام رسالتی که به عهده گرفتند یاری کنند، افزود: حضور بنده در دفتر کار استاندار مازندران هم به منزله تقدیر از خدمات و هم به منزله حمایت از اقدامات و سیاست‌های کلان وی در راستای توسعه مازندران است.

روحانی با اشاره به اینکه وحدت و یک‌دلی نیاز امروز مازندران برای توسعه و رفع مشکلات موجود است، بیان کرد: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم دخالت‌های بی‌مورد نمایندگان در امر مدیریتی است که این دخالت‌ها عرصه فعالیت را بر مدیر ارشد استان تنگ کرده است.

امام جمعه بابل تصریح کرد: برخی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس به جای مرافقت و همراهی با برنامه‌های استاندار مازندران با دخالت‌های بی‌مورد درباره جابه‌جایی مدیران برای مهره‌چین کردن نیروهای مورد نظر فشارها را بر استاندار مازندران تشدید می‌کنند که این فشارها نگران کننده است.

روحانی افزود: هر اندازه استاندار مازندران توانمند و اراده قوی برای حل مشکلات استان داشته باشد اما مجموعه با وی همراهی و همکاری نداشته باشند به طبع موفق نخواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین در این نشست بابت مشکلات فراوان و محرومیت زیاد شهرستان بابل بحث و بررسی شد، تصمیمات خوبی از سوی استاندار مازندران گرفته شد که امیدوارم با این تصمیمات بخشی از مشکلات این شهرستان رفع شود.

روحانی یکی از اقدامات شایسته استاندار مازندران را اعزام معاونان معین استاندار به شهرها برای بررسی و رفع مشکلات در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی برشمرد و تصریح کرد: بر این اساس حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به عنوان معاون معین استاندار برای بررسی و پیگیری مشکلات شهرستان بابل انتخاب شد.

امام جمعه بابل تصریح کرد: قطعا زمانی که معاونان استاندار به جای مدیران کل در شهرها حضور یافته و مشکلات را از نزدیک لمس کنند به طبع تصمیم‌گیری خوبی برای رفع مشکلات انجام خواهند داد.

روحانی اقدام استاندار مازندران را ارزشمند توصیف و بیان کرد: این کار قبلا در هیأت دولت انجام شد و وزیران معین برای بررسی مشکلات به استان‌ها اعزام می‌شدند که در حال حاضر استاندار مازندران با تاسی از این امر معاونان را برای بررسی مشکلات به شهرها اعزام می‌کند که این نگاه و کار بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مشکلات اقتصادی در دولت زیاد است اما امیدوارم با اراده‌ای که استاندار مازندران برای حل مشکلات استان دارد ظرفیت‌های بالقوه شهرستان‌ها به بالفعل شود.

امام جمعه بابل بیان کرد: الحمدالله در جلسه اخیر ائمه جمعه مازندران از استاندار مازندران به خاطر حل و فصل مشکلات اقتصادی تقدیر و تشکر شد و دورنمای خوبی را با حضور محمد اسلامی برای مازندران پیش‌بینی می‌کنیم.

روحانی با اشاره به اینکه استاندار مازندران نشان داد که مرد عمل و علاقه‌مند برای توسعه استان و رفع مشکلات موجود است، افزود: شایسته است شرایط بهتری برای اعمال مدیریت ایشان در استان فراهم شود تا شاهد رفع محرومیت‌ها و مشکلات در این استان باشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 ارديبهشت 1397
بعداز انتخاب خوب آقاي استاندار در حوزه معاونت سياسي انتظار اين بود كه اقدامات خوبي درجهت انتصاب مديران كارآمد اتفاق بيفتد اما ظاهر خبري نيست و دليلش براي افكار عمومي مبهمه!!!!
نا شناس 30 ارديبهشت 1397
احتمالا استاندار یک حال سنگین به روحانی داده که اینجور حمایت میکنه! شاید بخاطر اینکه دوباره دامادش رو در سمت معاونت فرمانداری بابل ابقاء کرد!
محمد 31 ارديبهشت 1397
سلام، آمدی تشکر کنی یا بقول خودت دخالت و مهره چینی،
نیلی آرام 31 ارديبهشت 1397
موافقم با بیانات امام جمعه بابل
سام دلیری از چالوس 1 خرداد 1397
با درود چه دلیلی داره امام جمعه یک شهر میره پیش استاندار و خصوصی با استاندار صحبت میکنه و منافع شهر خودشو ارججعیت میده به استان!!!!امام جمعه میگه نمایندگان تو کار استاندار دخالت نکنن ولی خودش شخصا میره پیش استاندار و راجع به شهر خودش و منافع شهر خودش صحبت میکنه !!!استاندار مخترم اینقدر باهوش هست که به حرفهای هیچ کس گوش نکته یشون تو کار خودش خبره است اگه همه امام جمعه های شهرهای مازندران بلند بشن و برن شخصی راجع به شهر خودشون صحبت کنن چه اش در اشی میشه!!!!!
ارباب رجوع 1 خرداد 1397
پس استاندار محترم چه زمانی معاون و مدیران و فرمانداران پیر و خسته و بی انگیزه را برکنار یا بازنشسته میکنند .مخصوصا حوزه منابع انسانی و اقتصادی که نیازمند جوانان با انگیزه و با برنامه است .
سعید 1 خرداد 1397
آقای استاندار خیلی ضعیف عمل میکنه،اکثر مدیرعاملین و مدیران کل بازنشسته شدن وهمچنان درجایگاه خودشون قرار دارن آقای استاندار این مدیران تغییر بده و جابجا کن،خصوصا مدیرکل جهادکشاورزی و مدیرعامل آبفا شهری
حسن 1 خرداد 1397
سلام
بعضی از نمایندگان به دنبال جابجایی فرمانداران هستند که در انتخابات بعدی خیالشان جمع باشد.
ولی استاندار باید فرمانداران و بخشداران را خط قرمز خود بداند و زیر بار فشار نرود.
مازندرانی 1 خرداد 1397
والله مانمیدونیم که دخالت این آقایان نماینده کی تمومی داره!!؟؟؟ آقای استاندار!!مردم ومسئولین دیگرازتذکردادن خسته شدن شماچطور؟؟؟ والله بخدا.برب.برسول.به پیر.به پیغمبراین کار یک توهین آشکاراست به شعور مردم ومسئولان!! کجای قانون اشاره شدکه نماینده بیادبرای استاندارتعیین تکلیف کنه؟؟؟؟؟ من کاری بنمایندگان دیگه ندارم!! اما روی سخنم بانماینده شرق استان جناب شاعری هست!!آقای شاعری منظوروهدف شماچیه که هرروزخدا میری به استاندارفشارمیاری که فلان فرماندار درفلان شهرروحتماعوض کن!!!!چرا؟؟/ چونکه بهت باج نمیده؟؟البته منظورم باج سیاسیه!! ازاون مهمتر!!جناب شاعری باچه توجیهی میای دست یه بچه که سابقه کاریش به 3سال نمیرسه وتاپریروزداشت .......................................................رومیگیری میبری پیش استاندارکه بیاواین عتیقه روبذارفرماندارفلانجا!!آنهم جایگزین چه کسی؟؟ جای کسیکه باندازه سن این بچه سابقه کارآنهم مثبت داره!!! ازآنهم مهمترآقای شاعری وجناب استانداربزرگوار!!هیچ میدانی خواسته ویا ناخواسته داریدچه ظلم مظاعفی به جامعه ایثارگران منطقه روامیدارید؟؟؟؟ این اقدام شما به عینه حذف وبه حاشیه راندن نیروهای ارزشی وجایگزین کرد ن نیروهای فرصت طلب بااون رزومه ننگین میباشد!!!وجناب شاعری اینوهم بدونکه این عمل شماازسوی مدافعان اصول وارزشهابدون پاسخ نخواهدماند!! یقینادرانتخابات پیش روپاسخ دندان شکن روخواهی گرفت!!!! مردم بابصیرت هستن!!وتمام اقدامات شمارودقیقارصدمیکنند!!!انوهم بدونکه مردم بابصیرت درطی این مدت کاریت بوضوح دریافتن که درانتخاب شمامرتکب اشتباهی نابخشودنی شدن!!وانشالله دیگرهرگزآنراتکرارنخواهندکرد!!! واینوهم میدانیم که بااقدامات مهندسی گونه ات که جنابعالی باچینش نیروها درحوزه های مدیریتی وادارات سعی درقبضه کردن اوضاع دارید!امازهی خیال باطل!!چون حزب الله ونیروهای ارزشی وایثارگران باچشمان همیشه بیدارشان هماننددیدبان های منطقه جنگی جنگی جنگی!!!متوجه شدی جنگی!!تمام رفتاروکردارت رورصدمیکنند!!عزل یک فرماندارایثارگرآنهم باحدود45ماهحضوردر جبهه ومهمترآنکه ازخانواده ایکه 3رزمنده و2جانباز صرفابخاطراینکه غلامحلقه بگوشت نبوده وبحاشیه راندنش!! چه معنی میتونه داشته باشد؟؟ جناب شاعری سعی نکن بین خودت وجامعه ایثارگران فاصله بیاندازی!!!که تاوا ن سختی درپی خواهدداشت!!! جانباز فرزندشهید بسیجی جمعی ازخانواده شهدا شمال نیوزترو بحرمت مقام شهدا این مطلب رو بذار............................... ناپسند
نا شناس 31 ارديبهشت 1397
بدبختانه 80 درصد پرسنل استانداری مازندران از عزیزان بابلی تشکیل می شوند و استاندار اگر بخواد آب هم بخورد آمار می دهند
نکائی 3 خرداد 1397
آقای رمدانی کج سلیقگی تاکی؟؟؟؟چرابه نظرات مخاطبان احترام نمیذاری؟؟؟
لطفانظریات مخاطبان رودرخصوص مطالبی که سعی داریدبزوربخوردمخاطبان بدی
وبالظبع واکنشهائی هم ازسوی مخاطبان بروزداده میشه وبحضورتون ارسال می کنندروبه معرض قضاوت عام قراربده تابینندگان نظربدن!!نه که درمجموعه شما سرازسطل آشغال دربیارن!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.