.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه بابل در حاشیه دیدار با اسلامی مطرح کرد ؛
دخالت‌ها و مهره چینی نمایندگان عرصه را بر استاندار مازندران تنگ کرد
شمال نیوز : امام جمعه بابل برخی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس به جای مرافقت و همراهی با برنامه‌های استاندار مازندران با دخالت‌های بی‌مورد درباره جابه‌جایی مدیران برای مهره‌چین کردن نیروهای مورد نظر فشارها را بر استاندار مازندران تشدید می‌کنند که این فشارها نگران کننده است.
دخالت‌ها و مهره چینی نمایندگان  عرصه را بر استاندار مازندران تنگ کرد

 شمال نیوز: امام جمعه بابل  در حاشیه نشست مشترک با استاندار مازندران اظهار کرد: به منظور تقدیر از خدمات و تصمیمات خوبی که استاندار مازندران ظرف چند ماه گذشته در سطح کلان برای رفع مشکلات استان در حوزه‌های مختلف به ویژه برنج انجام دادند در دفتر کار محمد اسلامی حضور یافتم.


به گزارش شمال نیوز ، حجت‌الاسلام حسن روحانی با اشاره به اینکه همه مسؤولان و مردم باید قدرشناس خدمات شایسته خادمان نظام جمهوری اسلامی بوده و خادمان مردم را در انجام رسالتی که به عهده گرفتند یاری کنند، افزود: حضور بنده در دفتر کار استاندار مازندران هم به منزله تقدیر از خدمات و هم به منزله حمایت از اقدامات و سیاست‌های کلان وی در راستای توسعه مازندران است.


روحانی با اشاره به اینکه وحدت و یک‌دلی نیاز امروز مازندران برای توسعه و رفع مشکلات موجود است، بیان کرد: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم دخالت‌های بی‌مورد نمایندگان در امر مدیریتی است که این دخالت‌ها عرصه فعالیت را بر مدیر ارشد استان تنگ کرده است.


امام جمعه بابل تصریح کرد: برخی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس به جای مرافقت و همراهی با برنامه‌های استاندار مازندران با دخالت‌های بی‌مورد درباره جابه‌جایی مدیران برای مهره‌چین کردن نیروهای مورد نظر فشارها را بر استاندار مازندران تشدید می‌کنند که این فشارها نگران کننده است.


روحانی افزود: هر اندازه استاندار مازندران توانمند و اراده قوی برای حل مشکلات استان داشته باشد اما مجموعه با وی همراهی و همکاری نداشته باشند به طبع موفق نخواهد بود.


وی بیان کرد: همچنین در این نشست بابت مشکلات فراوان و محرومیت زیاد شهرستان بابل بحث و بررسی شد، تصمیمات خوبی از سوی استاندار مازندران گرفته شد که امیدوارم با این تصمیمات بخشی از مشکلات این شهرستان رفع شود.


روحانی یکی از اقدامات شایسته استاندار مازندران را اعزام معاونان معین استاندار به شهرها برای بررسی و رفع مشکلات در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی برشمرد و تصریح کرد: بر این اساس حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به عنوان معاون معین استاندار برای بررسی و پیگیری مشکلات شهرستان بابل انتخاب شد.


امام جمعه بابل تصریح کرد: قطعا زمانی که معاونان استاندار به جای مدیران کل در شهرها حضور یافته و مشکلات را از نزدیک لمس کنند به طبع تصمیم‌گیری خوبی برای رفع مشکلات انجام خواهند داد.


روحانی اقدام استاندار مازندران را ارزشمند توصیف و بیان کرد: این کار قبلا در هیأت دولت انجام شد و وزیران معین برای بررسی مشکلات به استان‌ها اعزام می‌شدند که در حال حاضر استاندار مازندران با تاسی از این امر معاونان را برای بررسی مشکلات به شهرها اعزام می‌کند که این نگاه و کار بسیار ارزشمند است.


وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مشکلات اقتصادی در دولت زیاد است اما امیدوارم با اراده‌ای که استاندار مازندران برای حل مشکلات استان دارد ظرفیت‌های بالقوه شهرستان‌ها به بالفعل شود.


امام جمعه بابل بیان کرد: الحمدالله در جلسه اخیر ائمه جمعه مازندران از استاندار مازندران به خاطر حل و فصل مشکلات اقتصادی تقدیر و تشکر شد و دورنمای خوبی را با حضور محمد اسلامی برای مازندران پیش‌بینی می‌کنیم.


روحانی با اشاره به اینکه استاندار مازندران نشان داد که مرد عمل و علاقه‌مند برای توسعه استان و رفع مشکلات موجود است، افزود: شایسته است شرایط بهتری برای اعمال مدیریت ایشان در استان فراهم شود تا شاهد رفع محرومیت‌ها و مشکلات در این استان باشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.