.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری سارقان اماکن خصوصی در دو شهر مازندران
دو سارق اماکن خصوصی در قائمشهر و بهشهر دستگیر شدند.

به گزارش شمال نیوز، ابراهیم شجاعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره، موتورسیکلت و دوچرخه در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند متهم را شناسایی کنند.

شجاعی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به 8 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره، موتورسیکلت، دوچرخه و کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد.

محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر نیز از دستگیری سارق اماکن خصوصی با 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

وی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی کردند .

مرادی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به 9 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی قائم شهر، با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطر نشان کرد: رعایت مسائل امنیتی و هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل در پیشگیری از سرقت به شمار می روند./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.796 seconds.