.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح نظارت از بازار ویژه ایام ماه رمضان در مازندران
معاون امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: طرح نظارت و بازرسی در ایام ماه مبارک رمضان به منظور بسترسازی فضای مناسب برای مصرف‌کنندگان کالاهای پرتقاضا در حال انجام است.

به گزارش شمال نیوز،حسین اصغرزاده امروز درباره طرح نظارت و بازرسی ویژه ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: طرح نظارت و بازرسی در این ایام به منظورر بسترسازی فضای مناسب برای مصرف‌کنندگان کالاهای پرتقاضا درر حال انجام است.

وی افزود: کالاها و اقلام پر تقاضا در ایام ماه مبارک رمضان به‌ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه و سبزیجات و دیگر کالاهای پر مصرف، علاوه بر مراقبت و پایش مستمر بازار و توجه به تامین و توزیع کالاهای پر تقاضا با هدف تسهیل دسترسی مردم به کالا با قیمت مصوب و مناسب وبا نظارت بر اعمال واحدهای تولیدی و خدماتی و تشدید اقدامات گذشته جهت تشکیل نظارت اقدامات مشابه در سال‌های گذشته برای انجام آغاز شد.

معاون امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارتی در ایام ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: اجرای این طرح در استان مازندران به‌صورت ویژه و همزمان در سراسر کشور از 25 اردیبهشت ماه آغاز شد که هدف از اجرای این طرح، نظارت بر عرضه کالاها است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: طی برگزاری جلسات هماهنگی با دستگاه‌های مختلف اجرایی اعم از اداره تعزیرات، دانشگاه‌ها، سازمان جهاد کشاورزی و بازرسان در اصناف و دستگاه‌های دیگر، گشت مشترک بر فعالیت مراکز عرضه کالاهای پرتقاضا و انجام کارهایی نظارتی با همکاری بازرسان اصناف و دستگاه‌های اجرایی براساس نوعع خدمت در محل کار از آغاز ماه مبارک شروع و تا پایان این ماه ادامه دارد.

اصغرزاده یادآور شد: هدف از اجرای این طرح نظارت همه جانبه و دقیق‌تر بر عرضه و سلامت کالاهای مورد تقاضا در این ایام است.

وی در پایان گفت: مردم و تقاضاکنندگان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را در اختیار ما قرار دهند که سامانه 124 با هدف نظارت به‌صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مردم بوده و شکایات و گزارش‌ها را ثبت می‌کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.293 seconds.