.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار نور:تصویب منطقه آزاد صنعت گردشگری در کمیته برنامه‌ریزی مازندران
فرماندار شهرستان نور گفت: منطقه آزاد صنعت گردشگری در زمینی 400 هکتاری در چمستان نور در کمیته برنامه‌ریزی استان مصوب و جهت تائید نهایی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارسال شده است.

به گزارش شمال نیوز، علی شادمان بعد از ظهر امروز در آغاز دومین جلسه شورای اداری این شهرستان از تصویب منطقه آزاد صنعت گردشگری در کمیته برنامه‌ریزی استان خبر داد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده طرح ایجاد منطقه آزاد صنعت گردشگری در زمینی به مساحت 400 هکتار در منطقه چمستان نور در کمیته برنامه‌ریزی استان مصوب و برای تائید نهایی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارسال شده است.

وی در ادامه به موضوعات و اتفاقات اخیر اشاره و اظهار کرد: خروج آمریکا از برجام از نقطه نظر دیپلماسی نشان از ورود خوب جمهوری اسلامی به موضوع برجام دارد و این عهدشکنی بیشترین آسیب اصلی را بر هیمنه و پیکره دولتی که ادعای کدخدایی جهان را دارد وارد کرد.

فرماندار شهرستان نور شکاف بین اروپا و آمریکا را از دیگر امتیازات برجام دانست و تصریح کرد: چهره حساب شده ایران اسلامی در قضیه تصویب برجام و خروج آمریکا از آن به دنیا نشان داده شده است.

وی انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت المقدس از اقدامات شرم‌انگیز عصر حاضر دانست و بیان کرد: کسانی که با ترامپ رقص شمشیر کرده و می‌کنند، شریک این جرم و جنایت هستند، این مایه شرمندگی برای جهان اسلام است که برخی از کشورهای عربی به اصطلاح اسلامی حاشیه خلیج فارس هم آنان را حمایت و همراهی کردند.

شادمان به 29 اردیبهشت سالروز برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید تلاش کرده و می‌کند تا در عرصه داخلی و بین‌المللی از افراط و تفریط جلوگیری شود، ایران در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی است و نباید کاری کنیم که آب به آسیاب دشمن ریخته شود بلکه باید کمک کرد تا برنامه‌های دولت به منصه ظهور برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از دست‌اندرکاران در حوزه‌های مختلف و برگزاری برنامه‌ها و اقدامات مناسبتی از خبرنگاران رسانه‌ها در شهرستان نور ویژه تشکر کرد و افزود: شهرستان نور باید در حوزه خبر و خبررسانی وزن خود را بالا ببرد، افرادی که مشغول در این عرصه خطیر و حساس هستند حمایت شوند به آنان احترام بگذاریم، افراد جدید هم آموزش ببینند و وارد عرصه شوند تا زبان گویای نظام و مدافع پیشرفت کشورشان باشند.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به نشست چند روز قبل مسؤولان روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای شهرستان خطاب به مدیران دستگاه‌ها تاکید کرد: روابط عمومی‌ها را مهم‌ترین رکن در دستگاه خود ببینند که حکم مدعی العمومی برای مردم و وکیل مدافع مدیران در نزد مردم هستند، سختی کارشان زیاد است، در حالی‌که بسیاری از همکاران در حال استراحت هستند روابط عمومی‌ها در همه عرصه‌های فعالیت همراه مدیر دستگاه حضور دارند تا اخبار مرتبط را منعکس کنند.

این مسؤول در بخش دیگر از سخنان خود، نهاد آموزش و پرورش را مهم‌ترین نهاد بعد از نهاد خانواده که ایفای نقش می‌کند، دانست و افزود: توجه به نیروی انسانی و تربیت انسان‌های نخبه و وارسته از آموزش و پرورش است.

وی از جمله برکات نظام را شکل‌گیری و فعالیت شوراهای اسلامی دانست و از همراهی و همگامی شوراها با شهرداران و دولت تشکر کرد.

شادمان با بیان اینکه با کمبود آب مواجه هستیم ولی کمبودی که مشکل ‌ا باشد نداریم، گفت: جهاد کشاورزی، امور منابع آب، آبفا شهری و روستایی تلاش کنند تا اولا آب مدیریت شود و همت کنند تا عادلانه توزیع شود که بسیاری از مشکلات رفع می‌شود آبفای شهرستان نیز تا قبل از تابستان برنامه‌ریزی کند تا مشکلات عید را نداشته باشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.128 seconds.