.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس کل دادگستری مازندران :ضرورت شفاف‌سازی اسناد و املاک در زمینه منابع طبیعی و موقوفات
رئیس کل دادگستری مازندران در جلسه شورای قضایی استان بر شفاف‌سازی اسناد و املاک در زمینه منابع طبیعی و موقوفات تأکید کرد.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در جلسه شورای قضایی استان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ما انسان‌ها باید در این ماه مبارک مهمان وجود خدا شویم و با استفاده از این ماه مبارک خود را آماده استفاده از معنویات این ماه معنوی کنیم.

وی ادامه داد: نزدیک شدن به خداوند در ایام ماه مهمانی خدا علاقه، عشق، انضباط و پرهیزگاری می‌طلبد، همانا که ائمه اطهار به این وسیله به خدا نزدیک شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه جلسه به موفقیت اداره ثبت در زمینه صدور سند اشاره کرد و افزود: اداره ثبت اسناد و املاک استان در بحث صدور سند با ورود میدانی به این قضیه بسیار فعال بوده و عملکرد خوبی نیز داشته که برای پیشبرد اهداف دیگر برنامه‌های خود در سال جاری توجه، حمایت و همکاری این شورا و دیگر ارگان‌های مرتبط را می‌طلبد.

تقوی‌فرد افزود: دستگاه قضایی استان نیز همانند گذشته حمایت‌های خود را خواهد داشت، زیرا این موضوع به مصلحت استان و شهروندان و اداره ثبت و دادگستری استان است و چرا که بیشترین اختلافات ملکی و ثبتی متوجه دادگستری و اداره ثبت خواهد بود.

وی تأکید کرد: اداره ثبت اسناد باید به موضوع منابع طبیعی و همچنین اراضی موقوفه توجه بیشتری در مورد شفاف‌سازی اراضی داشته باشد تا بتواند اراضی منابع طبیعی و موقوفات و اشخاص را هر چه سریعتر تعیین تکلیف و مسائل مرتبط با آن را حل فصل کند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: برای حل هرچه سریع‌تر این موضوع کارگروهی متشکل از اداره ثبت، منابع طبیعی، اوقاف، بازرسی و همچنین نماینده‌ای از دادگستری استان تشکیل تا هر چه سریع‌تر این موضوع به سرانجام برسد.

تقوی‌فرد در ادامه جلسه به موضوع ثبت مؤسسات حقوق و داوری اشاره کرد و گفت: به‌منظور نظارت بر مؤسسات حقوق و داوری لازم است کارگروهی جهت نظارت بر عملکرد آنان تشکیل شود که با نظارت حفاظت و اطلاعات دادگستری استان باشد و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد قانونی شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.623 seconds.