.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نکاتی که در هنگام روزه داری نباید فراموش کنید
با توجه به کاهش قند خون در ساعات پایانی روزه داری ، باید در وعده افطار مقداری مواد قندی نظیر قند خرما ، چای نبات و میوه ها وجود داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز،بنا به توصیه پزشکان تغذیه و رژیم درمانی ماه رمضان فرصتی است تا عادات بد غذایی را کنار بگذاریم. برخی ها عادت به مصرف غذاهایی چرب، شور، پر قند ، پرکالری و پرحجم در وعده های غذایی خود دارند و یا سیگار می کشند؛ این افراد باید بدانند برای جلوگیری از هر مشکلی باید مصرف این نوع غذاها و استعمال سیگار را در ایام روزه داری کنار بگذارند چراکه مثلا مصرف قند زیاد در وعده سحری، در طول روز آنها را دچار سردرد خواهد کرد.

همچنین با توجه به کاهش قند خون در ساعات پایانی روزه داری، باید در وعده افطار مقداری مواد قندی نظیر قند خرما ، چای نبات، میوه ها و نیز سالادها و سبزی خوردن گنجانده شود.

یکی از آفاتی که می تواند افراد را در این ماه دچار کند ریزه خواری‌های مکرر افراد است که گاه منجر به چاقی افراد در طی ماه رمضان می‌شود.

باید توجه داشت که در فاصله وعده افطار تا سحر باید مصرف میوه ها را فراموش نکرد و میان صرف وعده افطار و شام زمانی فاصله انداخت و مصرف برنج پرچرب به اندازه خیلی زیاد توصیه نشده و معمولا 8 تا 10 قاشق برنج در وعده شام افراد توصیه می شود./میزان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.