.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار قائم‌شهر:مدیران دستگاه‌ها اخبار را به رسانه‌های مجاز بدهند
فرماندار قائم‌شهر گفت: بعضی از فضاهای مجازی دارای مجوز نیستند و مدیرانی را که اخبار خود را به این کانال‌ها می‌دهند گرفتار می‌شوند و باید از طریق رسانه‌های مجاز این کار را انجام دهند.

به گزارش شمال نیوز، مهدی محمدی بعد از ظهر امروز در نخستین همایش روابط‌عمومی و نشست مشترک مسؤولان روابط‌عمومی با مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه روابط‌عمومی و رسانه دوبال دستگاه‌های اجرایی هستند، اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند عملکرد دستگاه خود را در اختیار رسانه بگذارند و رسانه براساس اختیاراتی که دارد صادقانه و خردمندانه آن را منعکس کنند.

وی افزود: روابط‌عمومی پیشانی هر دستگاه است و باید اطلاعات و راهنمایی اولیه را در اختیار ارباب‌‌رجوع قرار دهند چراکه برای مردم مهم این است که روابط‌عمومی به مراجعه‌کننده‌اش سرویس مناسب دهد.

فرماندار قائم‌شهر تصریح کرد: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند نقاط ضعف و قدرت را به مدیر منتقل کنند به دلیل اینکه با اقشار مختلف جامعه سروکار دارند و باید اخبار را صادقانه منعکس کنند.

این مسؤول با بیان اینکه در قائم‌شهر رسانه‌های فعال زیاد داریم، اظهار کرد: باید رصد کنیم و اخبار را به نشریه‌ها و رسانه‌هایی دهیم که صلاحیت داشته باشد و از ارشاد مجوز داشته باشد.

محمدی گفت: بعضی از فضاهای مجازی دارای مجوز نیستند و مدیرانی را که اخبار خود را به این کانال‌ها می‌دهند گرفتار می‌شوند و باید از طریق رسانه‌های مجاز این کار را انجام دهند.

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری مازندران نیز با بیان اینکه روابط‌عمومی بستر حقیقی ابعاد تحقق حقوق شهروندی است، اظهار کرد: کار روابط‌عمومی باعث سودمندی مردم و دستگاه مربوطه می‌شود و مشارکت را زیاد و مقاومت را کم می‌کند.

احمد مظفری افزود: روابط‌عمومی، تسهیل‌گر روابط مردم، دولت و مدیران است و اگر با شرافت و شفافیت به دنبال اصلاح امور باشد می‌تواند اعتماد را بین مردم ایجاد کند.

وی تصریح کرد: مدیران و روابط‌عمومی‌ها نقش اصلاح‌گری در جامعه دارند و این امر با مدیریت خردمندانه و ارتباط مستقیم با مردم محقق می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه 27 اردیبهشت روز تکریم از مردم‌مداری و مخاطب محوری است، اظهار کرد: رویکرد اصلی همه مدیران و روابط‌عمومی‌ها، خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که جز اولویت‌های جدی ما است تقویت سرمایه اجتماعی رضایت‌مندی مردم و پاسخگویی اجتماعی است.

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری مازندران افزود: با توجه به رشد فضاهای مجازی، روابط‌عمومی‌های ما ارتقاء پیدا نکردند و جایگاه مهم روابط‌عمومی در دستگاه‌های ما مهجور مانده است.

وی با بیان اینکه اگر به دنبال نشاط اجتماعی و سازمانی هستیم باید نشاط روابط‌عمومی را فراهم کنیم، اظهار کرد: نشاط‌ روابط‌عمومی نشاط اجتماعی و مردمی را به دنبال دارد.

مظفری تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به دنبال توانمندسازی مدیران روابط‌عمومی خود باشند و در تصمیم‌گیری‌ها از آنها استفاده و امکانات و تجهیزات لازم را برای روابط‌عمومی‌ها فراهم کنند.

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری مازندران در پایان گفت: روابط‌عمومی‌ها باید با نوآوری و خلاقیت، نگاه سنتی را به نگاه نو و دیجیتال تبدیل کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.245 seconds.