.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین کلینیک کسب و کار کشور در ساری راه‌اندازی شد
کلینیک کسب و کار مرکز مازندران به‌منظور آشنایی بازاریان با علم روز کسب و کار، رقابت‌پذیری، ریسک‌پذیری و رفع مشکلات بیمه‌ای، مالیاتی و مدیریتی راه‌اندازی شده است.

به گزارش شمال نیوز، مراسم آغاز به‌کار رسمی نخستین کلینیک تخصصی کسب و کار کشور با عنوان «تدبیراندیشان کسب و کار ممتاز» چهارشنبه‌شب با حضور علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود و جمعی از مسؤولان، فعالان اقتصادی، روسای اتحادیه و اعضای هیأت مدیره اصناف ساری برگزار شده است.

در این مراسم دبیر اتاق اصناف ساری گفت: با پیشرفت علم و تکنولوژی رقابت در واحدهای کسب و کار بیشتر شده است، آنهایی که نتوانند اطلاعات و آگاهی خود را به‌روز کنند، با مشکل مواجه می‌شوند؛ یا رو به رکود می‌روند یا فعالیت اقتصادی خود را کنار می‌گذارند.

مجتبی کواکبیان افزود: نمی‌توانیم بگوییم نرخ ارز و تحریم و دلار و برجام تأثیری در بازار ندارد اما بخش مهمی از مشکلات بازار به عدم آگاهی از چگونگی مواجهه با فراز و نشیب‌های بازار است.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ساری با بیان اینکه همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، تصریح کرد: امروز اسنپ، دیجی کالا و بازارهای الکترونیکی فراگیر شده است اما اتحادیه تاکسی‌رانی و بازاریان باید بدانند چه اقداماتی انجام بدهند تا ضرر نکنند، آنها باید بسیاری از مسائل کسب و کار را پیش‌بینی و در مواقع حساس از تعطیلی و رکود کسب و کار خود پیشگیری کنند.

کواکبیان ادامه داد: به همین دلیل است که تیم مجربی را تشکیل دادیم و ماحصل آن شرکتی شده که برای نخستین‌بار در کشور راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: این شرکت تلاش دارد تا خدمات عام‌المنفعه برای اصناف انجام بدهد، شعبه نخست آن در ساری تأسیس شده و شعبه‌های آمل و بابل نیز در ماه آینده راه‌اندازی می‌شوند.

دبیر اتاق اصناف ساری در پایان تأکید کرد که کلینیک تخصصی کسب و کار در استان فارغ از مسائل سیاسی تنها در مسئله آموزش کار می‌کند و خدمات آن رایگان است.

کواکبیان در پایان گفت: دوره‌های پوست‌اندازی در بازار بسیار مشهود است نه به دلیل برجام و دلار و مسائلی مانند آن بلکه صنعت در حال به‌روز شدن است و بازاریان باید تلاش کنند از این میدان عقب نمانند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.