.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده چالوس فردا یکطرفه می‌شود/ممنوعیت تردد کامیون‌ها در جاده هراز
جاده چالوس و هراز ساعت ۸ صبح امروز به روی رانندگان کامیون و کامیونت‌ها بسته شد.

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد همه کامیون و کامیونت‌ها از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز پنج شنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد تریلی، کامیون و کامیونت در جاده چالوس و رفت و آمد تریلی در جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمدوشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس ممنوع است، گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ فردا جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ فرد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه می‌شود.

وی گفت:به همین منظور آمدوشد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه استان با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

نوری پور سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمل نیز با بیان اینکه انسداد شبانه جاده هراز از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز شد، گفت: تعمیر سیستم روشنایی تونل جاده هراز به طول ۳/۵ کیلومتر دیروز به پایان رسید.

وی افزود: برای تعمیر سیستم روشنایی تونل جاده هراز ۴ اکیپ راهداری و ۳ اکیپ پیمانکاری مشغول فعالیت بودند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.