.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسف نژاد :مجلس مشکلات کارگران و فرهنگیان را رصد می کند
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: مجلس مشکلات صنفی کارگران و فرهنگیان شاغل در بخش غیرانتفاعی را رصد و پیگیری می کند.

به گزارش شمال نیوز، علی‌اصغر یوسف نژاد عصر چهارشنبه در گردهمایی انجمن صنفی کارگران و معلمان غیرانتفاعی در ساری با اشاره به مشکلات فرهنگیان و کارگران اظهار داشت: در نظام کار و کارگری باید حداقل حقوق که بیش از یک‌میلیون تومان است رعایت و پرداخت شود و طبق قانون فرهنگیان غیردولتی نیز باید تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار گیرند.

وی افزود: تأمین اجتماعی و وزارت کار باید مشکلات فرهنگیان و کارگران را رصد کنند و در تنظیم قراردادهای بین کارگر و کارفرما نظارت و دخالت داشته باشند.

یوسف نژاد اظهار داشت: ما وظیفه‌داریم علاوه بر فرهنگیان مشکلات مؤسسان و هیئت مؤسس مدارس غیرانتفاعی را رفع کنیم و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید در این زمینه تلاش داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه تصریح کرد: قانون‌گذار تسهیلاتی برای سرمایه‌گذاران در حوزه مدارس غیردولتی در نظر گرفته و باید به این موارد توجه اساسی داشته باشند زیرا تکلیف برای این حوزه‌ها در قانون مشخص‌شده است.

یوسف نژاد خواهان ارجاع مشکلات حوزه کارگری و فرهنگیان به نمایندگان استان شد و گفت: مشکلات صنفی فرهنگیان و کارگران با حمایت نمایندگان مجلس رصد و پیگیری می‌شود.

وی با تأکید براینکه همه دستگاه‌ها باید برای رفع مشکلات فرهنگیان و کارگران پشتیبانی کنند گفت: مشکلات این بخش با کمک یک دستگاه قابل‌رفع نیست./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.288 seconds.