.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای 16 طرح سامان‌دهی دریا در ساحل بابلسر
فرماندار بابلسر به اجرای 16 طرح سامان‌دهی دریا در ساحل بابلسر اشاره کرد و گفت: طرح‌های دریا در ماه مبارک رمضان در بخشی از سواحل اجرایی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،سیدعلی اسد با اشاره به آغاز طرح دریا از اول خردادماه اظهار کرد: ناجیان غریق از اول خرداد ماه امسال در طرح دریا مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه حفظ شانیت ماه مبارک رمضان تمهیدات لازم در طرح‌های دریا اندیشیده شده است تا شاهد مشکل و یا حادثه‌ای نباشیم، افزود: قایقرانان، جت‌رانان و تمامی افرادی که قرار است در ساحل بابلسر به مردم خدمات ارائه دهند با نظارت و سامان‌دهی فعالیت خواهند کرد.

اسد به اجرای 16 طرح سامان‌دهی دریا در ساحل بابلسر اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان بخشی از طرح‌های دریا اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: امسال قصد داریم در کنار استفاده از دریا فرصت‌هایی که برای سرگرمی، نشاط و سرگرمی در ساحل برای مردم فراهم کنیم تا ماندگاری مسافران افزایش یابد.

فرماندار شهرستان بابلسر با تأکید بر اینکه مسافرانی که در ماه مبارک رمضان وارد طرح‌های دریا می‌شود حرمت ماه مبارک رمضان را نگهدارند، خاطرنشان کرد: همچنین افراد تظاهر به روزه‌خواری نکنند؛ انتظار بومیان شهرستان از مسافران این است شانیت ماه مبارک رمضان حفظ شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.52 seconds.