.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران:فعالان حوزه« آی تی» در نمایشگاه الکامپ شرکت کنند
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران از فعالان حوزه« آی تی» فناوری اطلاعات و رایانه برای شرکت در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ که در تهران برگزار می شود، دعوت کرد.

به گزارش شمال نیوز، عباس رمدانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از همه شرکت‌های فعال مازندرانی در حوزه فناوری اطلاعات و رایانه «آی تی » برای حضور در بیست‌ و چهارمین نمایشگاه الکامپ دعوت کرد.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و حضور دربیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ می‌توانند تا 3خردادماه سال جاری به سایتiran-elecomp.comمراجعه کنند.

نائب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه کشوربا اشاره به اینکه در آخرین روزهای سال 96 مجوز الکامپ ازسوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک به نام سازمان صادر شد،افزود: با توجه به حضور شرکت‌های بزرگ داخلی وخارجی، فعالان مازندرانی این بخش با شرکت در نمایشگاه می‌توانند علاوه بر معرفی دستاوردهای خودبا فعالان حوزه «آی تی»در سراسر کشور هم آشنا شوند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه مازندران با اشاره به اینکه نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید،عرضه محصولات،خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است،گفت: این نمایشگاه از تاریخ 6 تا 9 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود .

رمدانی با بیان اینکه معرفی دستاوردهای شرکت‌های مازندرانی درحوزه«آی تی»سبب تعامل بیشتر میان آنان با فعالان حوزه الکترونیک و کامپیوتر در سطح کشور می‌شود، گفت: باتوجه به مشکلات، مانند افزایش نرخ ارز و سایر که هم‌اکنون فعالان این دو حوزه دارند، این تعاملات به‌عنوان یک راهکار ازسوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای توصیه می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.628 seconds.