.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهدای خانطومان برای همیشه در قلب مازندرانی‌ها ماندگار شدند
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25کربلا با بیان اینکه شهدای خانطومان برای همیشه در قلب مازندرانی‌ها ماندگار شدند، گفت: مدافعان حرم همان یاران اهل بیت در صحرای کربلا هستند که مقابل دشمن جاهل ایستادگی کردند و برای دفاع از حریم اهل بیت به شهادت رسیدند.

به گزارش شمال نیوز،حجت‌الاسلام جانعلی نوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به‌ویژه شهدای خانطومان سوریه، اظهار کرد: امروز امنیت و آرامش خود را مدیون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستیم.

وی با بیان اینکه شهدا با خدای خود معامله کردند و به جایگاه بالایی نزد پروردگار رسیدند، افزود: پیروی از فرمایشات الهی در قرآن کریم و اطاعت از فرامین رهبری از بارزترین شاخصه‌های شهدای مدافع حرم است که به چنین جایگاه بالایی رسیدند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25کربلا مازندران با بیان اینکه شهدای مدافع حرم هیچگاه ظلم را برنتابیدن و برای دفاع از حریم اهل بیت در خارج از مرزهای کشور با دشمنان اسلام مقابله کردند، تصریح کرد: گروه‌های تکفیری فقط دشمن شیعه و ایران اسلامی نیستند بلکه آنها دشمن بشریت هستند.

حجت‌الاسلام نوری یکی از اهداف گروه‌های تکفیری و داعش را رسیدن به مرزهای ایران اسلامی و ایجاد ناامنی در داخل کشور دانست و بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز ما باید با داعش در کرمانشاه و همدان مقابله می‌کردیم که این مسئله نشان می‌دهد شهدای مدافع حرم از چه جایگاهی در پایداری امنیت و آرامش کشور دارند.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان لشکر عملیاتی 25کربلا در دفاع از حریم اهل بیت در سوریه، خاطرنشان کرد: رزم بی‌امان مدافعان مازندرانی حرم اهل بیت در سوریه زبان زد خاص و عام است و دشمن از رزمندگان لشکر همیشه پیروز 25کربلا به‌شدت هراس دارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25کربلا مازندران با اشاره به شهدای خانطومان و رشادت‌های رزمندگان مازندرانی در این جبهه، افزود: شهدای خانطومان در نبردی نابرابر در حالی که منطقه در آتش‌بس به‌سر می‌برد جانانه مقابل گروه‌های تکفیری ایستادند و تلفات سنگینی به دشمن وارد کردند.

نوری با بیان اینکه شهدای خانطومان برای همیشه در قلب مازندرانی‌ها ماندگار شدند، عنوان کرد: مدافعان حرم همان یاران اهل بیت در صحرای کربلا هستند که مقابل دشمن جاهل ایستادگی کردند و برای دفاع از حریم اهل بیت به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه اکنون باید ببینیم وظیفه ما در قبال شهدا چیست، تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم که این امر با اطاعت از فرامین رهبری، حفظ حجاب و عفاف و دفاع از حق مظلومان جهان تحقق پیدا می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25کربلا مازندران با بیان اینکه امنیت و سربلندی جمهوری اسلامی را مدیون مدیریت مقام معظم رهبری و رشادت‌های شهدا هستیم، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمن در صدد است تا در نظام جمهوری اسلامی اختلاف ایجاد کند که رمز موفقیت ما در این عرصه پیروزی از فرمایشات رهبری یعنی همان کاری که شهدا کرده‌اند، است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.