.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد ۱۰ درصدی مصرف برق در مازندران
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: مصرف برق استان دائم در حال صعود است و شاهد رشد ۱۰ درصدی در سال هستیم.

به گزارش شمال نیوز، قاسم شهابی صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران بابیان اینکه موظف هستیم برق مطمئن و مؤثری را به هم استانی‌های تحویل دهیم، با اشاره به شعار سال جاری اظهار داشت: کالای خوب ما در سال جاری برخورد با احترام با مشترکان با مردم است.

وی انعکاس درست، خوب و امیدوارکننده از اقدامات دستگاه‌های اجرایی را از وظایف رسانه‌ها برشمرد و گفت: اصحاب رسانه مازندران همیشه یار و یاور و پشتیبان خدمات رسانان شرکت توزیع برق بوده‌اند.

وی شمار مشترکان برق استان را بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک بیان کرد و گفت: در استان دو شرکت توزیع برق در مرکز و غرب استان فعالیت دارد و در سال گذشته در اول شهریورماه مصرف برق استان برای اولین بار در تاریخ به هزار و ۹۰۰ مگاوات رسید.

به گفته شهابی حدود ۲۸ هزار کیلومتر خط برق، ۳۳ هزار دستگاه ترانس برق، بیش از ۹۵۵ هزار پایه برق، ۲۷۶ هزار فقره چراغ روشنایی معابر در استان وجود دارد و مصرف برق استان دائم در حال صعود است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به رشد ۱۰ درصدی مصرف برق در استان گفت: مصرف برق استان نسبت به سایر مناطق کشور رشد ۲.۵ برابری دارد و مصرف برق در تابستان به دو هزار مگاوات می‌رسد درحالی‌که پایه مصرف در دیگر ماه‌ها ۸۰۰ مگاوات است.

وی بابیان اینکه مازندران استانی ویژه به شمار می‌رود گفت: میزان تلفات برق استان در سال ۹۰ حدود ۱۹.۵ درصد بود که بخشی از تلفات ناشی مسائل فنی و بخشی ناشی از برق‌های غیرمجاز بوده است.

شهابی یادآور شد: میزان تلفات برق استان در سال ۹۶ حدود ۱۳.۵ درصد بود و پیش‌بینی می‌شود هفت‌تا هشت درصد تلفات ناشی از مسائل فنی و بقیه ناشی از برق‌های غیرمجاز است و باید کنترل و ساماندهی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران درباره میزان بدهی شرکت گفت: در ابتدای سال ۹۶ حدود ۶۸ میلیارد تومان از مردم طلبکار بودیم و این میزان در پایان سال گذشته به ۸۷ میلیارد تومان رسید که رشد ۲۹ درصدی داشته است.

شهابی درباره حوزه مدیریت مصرف برق ادامه داد: در این حوزه اقدامات زیادی انجام دادیم اما این اقدامات کافی نبوده است و شاهد خاموشی‌های مقطعی برق در استان بوده‌ایم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.