.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اشتغال خوابیده و بازار نداریم/همه زیرساخت‌های تولید با مشکل مواجه است
رئیس انجمن معدن خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: درحال حاضر با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنیم به این دلیل که اشتغال خوابیده و بازار نداریم و در بخش تسهیلات و تأمین اجتماعی نیز با مسائلی مواجه هستیم.

به گزارش شمال نیوز،یدالله عبدی اظهار کرد: نامگذاری امسال باعنوان حمایت از کالای ایرانی در امتداد شعار سال گذشته اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بوده است.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران دارای 17 نوع ماده معدنی است، اضافه کرد: مازندران رتبه نخست تولید فلورین، فیلیز، پوکه معدنی و رتبه دوم تولید زغال سنگ را در کشور دارد و همچنین از ذخایر متنوع سنگ‌های گرانیتی برخوردار است ولی با این وجود اقدامی در زمینه فرآوری آن صورت نگرفته است.

رئیس انجمن معدن خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه این قابلیت‌ها می‌تواند موتور محرک اشتغال، تولید و خدمات شود، اضافه کرد: یک‌سری مشکلاتی در بخش منابع‌طبیعی، جهاد کشاورزی و محیط زیست داشتیم که در حال پیگیری هستیم.

عبدی با اعلام اینکه مهم‌ترین مشکل ما در بحث نقدینگی است، تصریح کرد: در بخش معدن باید میلیاردهای سرمایه را باید بخوابانیم که نکته مهم این است این سرمایه‌ها بعد از پنج سال مستهلک می‌شود.

وی اظهار کرد: درحال حاضر با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنیم به این دلیل که اشتغال خوابیده، بازار نداریم و در بخش تسهیلات و تأمین اجتماعی نیز با مسائلی مواجه هستیم که امیدواریم با پیگیری‌های استاندار مازندران منتج به نتیجه مطلوب شود.

این مدرس دانشگاه با تأکید بر اینکه تولید ما کیفیت بالا و دارای قابلیت رقابت با بازار جهانی باشد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کالای ایرانی با این قیمت‌ها اصلا قابل قیاس با بازار جهانی نیست باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود.

عبدی تصریح کرد: درحال حاضر همه زیرساخت‌های تولید با مشکل مواجه بوده و هزینه تمام شده تولید بالا است که مهم‌ترین اقدام پایین آوردن هزینه‌های تولید است.

وی گفت: ما اعتقاد دارم آنچه که در هشت سال دفاع مقدس موجب پیروزی ما شد ایمان و اعتقاد مردم بود که درحال حاضر دشمنان با تمام توان خود این اعتقاد مردمی را نشانه رفتند، باید به این مهم توجه کنیم دشمنان به‌خوبی دارند کارشان را انجام می‌دهند ولی برخی مسؤولان در خواب هستند که باید همه یکدل و یک صدا برای خروج از این مشکل تلاش کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.