.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روایت مدیران بی کفایت صنعتی ؛
افشاگری یک نماینده از مافیای پیچیده خودروسازی
شمال نیوز : این نماینده مجلس با اشاره به شکل گرفتن مافیای پیچیده خودرو در کشور همزمان با بی‌کفایتی مسؤولان متولی این بخش افزود: درگیر مدیران بی‌لیاقتی هستیم که صنعت را پر هزینه اداره می‌کنند.....

شمال نیوز : یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کانال ایتای خود نوشت:

به گزارش شمال نیوز ، ابوالفضل ابوترابی در توضیح طرح مدیریت جامع شهری و روستایی گفت: با توجه به اینکه 90 درصد بودجه کشور صرف هزینه‌های جاری می‌شود و با قرار گرفتن در شرایط تحریم، دیگر اداره کشور با این وضعیت امکان‌پذیر نیست، آن‌هم در شرایطی که جمعیت به سمت بازنشستگی می‌روند.

* بدهی 6 هزار میلیاردی خودروسازها

وی همچنین در گفت‌وگویی دیگر با انتقاد از انحصار دو خودروساز داخلی بیان کرد: با وجود حمایت‌های بی‌حساب و کتابی که از دو خودروساز داخلی صورت می‌گیرد، این دو مجموعه بیش از 6 هزار میلیارد تومان بدهکاری دارند. باید خودروساز دیگری به عنوان رقیب جدی به میدان بیاید. 

این نماینده مجلس با اشاره به شکل گرفتن مافیای پیچیده خودرو در کشور همزمان با بی‌کفایتی مسؤولان متولی این بخش افزود: درگیر مدیران بی‌لیاقتی هستیم که صنعت را پر هزینه اداره می‌کنند. رانت و فساد در بخش واردات و تولید بیداد می‌کند و شرکت‌های خودروسازی داخلی کاسه چه کنم دست گرفته‌اند و به دنبال این هستیم که با تزریق پول آن‌ها را سرپا نگه داریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.