.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران:صدور مجوزهای کارآفرینی بیش از 48 ساعت نباشد
استاندار مازندران با تاکید بر اینکه استعلامات پیچیده و بروکراسی های اداری برای کارآفرینی حذف شده است، گفت: مجوزات باید توسط دستگاههای مربوطه حداکثر 48 ساعته صادر شود و بانکهای عامل نیز ملزم به پرداخت تسهیلات بدون تشریفات شده اند.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی عصر امروز در نشست بانوان فعال اقتصادی و کارآفرین مازندران اظهار کرد: خاستگاه تلاش و کارآفرینی بانوان به لحاظ سنتی از دیرباز بوده است و این تلاش باید به گونه‌ای باشد که خانواده آسیب نزند زیرا فعالیت زن در اجتماع ابتدا باید برای اعتلای خانواده باشد.

وی با اشاره به مشکلات عنوان شده در جلسه از سوی زنان کارآفرین به حوزه حمل و نقل اشاره و بیان کرد: شهرک حمل و نقل را پیگیری می‌کنیم زیرا باتوجه به اینکه یکی از مسائل اقتصادآفرین در استان حوزه گردشگری است لذا ابزارهای خود را می‌خواهد که مهم‌ترین آن نیز حمل و نقل مناسب است.

استاندار مازندران با بیان اینکه توسعه اشتغال استان را باید به هر طریقی انجام بدهیم، گفت: استعلامات پیچیده و بروکراسی‌های اداری حذف شده و مجوزهای کارآفرینی باید توسط دستگاه‌های مربوطه حداکثر 48 ساعته صادر شود و اگر کارآفرینان در مسیر دریافت مجوز بیشتر از این زمان معطل شوند، به استانداری اطلاع دهند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه بازارهای خوداشتغالی در تمام 58 شهر مازندران با همکاری شهرداری‌ها راه‌اندازی شود، افزود: باتوجه به درخواست ایجاد بازار فرش کلاردشت، از شهردار ساری نیز بخواهید یکی از مکان‌های بوستان ولایت را برای نمایشگاه فرش کلاردشت اختصاص بدهند و در خود این شهرستان نیز توسط میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خانه‌های میراثی راه‌اندازی شود.

اسلامی با بیان اینکه بیمه روستاییان، عشایر و کشاورزان یک بیمه فراگیر است، اظهار کرد: سهم گروه هدف 15 درصد است که 10 درصد آن را دولت پرداخت می‌کند و پنج درصد را نیز روستاییان باید پرداخت کنند، لذا زنان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

وی با اشاره به هماهنگی‌هایی که با چند بانک استان جهت پرداخت تسهیلات کارآفرینی انجام شده است، گفت: بانوان کارآفرین نیز می‌توانند بدون تشریفات تا سقف 50 میلیون تومان از بانک ملی، تا سقف 30 میلیون تومان از بانک‌های سپه، صادرات و تجارت و همچنین تا سقف 50 میلیون تومان از بانک کشاورزی(به ازای هر دار قالی) تسهیلات بانکی دریافت کنند.

استاندار مازندران در پایان گفت: کمیته تسهیل کارآفرینی توسط امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تشکیل شود تا مسائل و مشکلات حوزه زنان بازرگان و کارآفرین حل شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.391 seconds.