.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:سهم یک درصدی زنان مازندرانی در مدیریت صنعت
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: براساس داده‌های آماری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، 150 کارگاه قالیبافی در استان دایر است که مدیریت 80 درصد آنها برعهده زنان است.

به گزارش شمال نیوز، سمیه قاسمی طوسی عصر امروز در نشست بانوان فعال اقتصادی و کارآفرین مازندران در ساری اظهار کرد: در سال‌های گذشته اقداماتی در حوزه زنان کارآفرین انجام شده است و برای سال‌جاری نیز اقداماتی از جمله پیگیری بر حسن اجرای مصوبات دهگانه، طرح ملی توان افزایی زنان در مسیر کسب و کار با عنوان مسیر کسب و کار من با همکاری بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینان زنان، ترغیب زنان و دختران فارغ التحصیل به کارآفرینی، برگزاری نشست هم اندیشی زنان صاحب ایده و شناسایی زنان فعال اقتصادی و تهیه بانک اطلاعاتی را مد نظر داریم.

وی افزود: تعامل و تبادل نظر بین بانوان صاحب‌نظر و برگزاری سیاست‌گذاری برای اشتغال زنان نیز در سال 97 با قوت بیشتری صورت می گیرد تا در حوزه کارآفرینی زنان بتوانیم به یک جمع‌بندی و نتیجه‌گیری مناسبی برای اجرای برنامه‌های مورد نظر دست یابیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه براساس داده‌های آماری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران 30 هزار بافنده زن در استان داریم، گفت: 150 کارگاه قالیبافی در مازندران دایر است که مدیریت 80 درصد آنها برعهده زنان است.

قاسمی‌طوسی بیان کرد: 150 هزار واحد صنفی در استان فعالیت دارند که سهم زنان از این بازار 25 درصد است، از 3 هزار واحد صنعتی در استان یک درصد آن و از 625 اتحادیه صنفی در استان نیز چهار درصد با مدیریت زنان اداره می شود.

وی بیان کرد: 800 کارت بازرگانی در مازندران صادر شده است که 9 درصد آن به بانوان اختصاص دارد و همچنین از 200 واحد معدنی در استان چهار درصد با مدیریت زنان اداره می‌شود.

 در این جلسه نماینده زنان کارآفرین در بخش‌های صنعت، معدن، گردشگری، تجارت، قالیبافی، حمل و نقل، گل و گیاه، مشاغل خانگی، فرهنگی و اجتماعی به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادات و راهکارهای خود پرداختند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.