.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه نكا:حمايت از ولايت فقيه مانع گزند به انقلاب مي‌شود
امام جمعه نكا گفت: حمايت از ولايت فقيه و در مسير ولايت بودن مانع گزند به انقلاب و اسلام مي‌شود و بايد در اين مسير تلاش همه جانبه انجام شود.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی پیش از ظهر امروز در کنگره آیت‌الله شیخ حسن محمدی‌لائینی(ره) امام جمعه فقید نکا و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و یادواره شهدای روحانی مازندران، اظهار کرد: همه زندگی مرحوم محمدی‌لائینی برای ترویج دین، اسلام و انقلاب بود و لحظه‌ای از یاد خدا غافل نبودند.

وی افزود: آیت‌الله شیخ حسن محمدی‌لائینی(ره) برای پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و در راستای دفاع از ولایت و رهبریت تلاش‌های فراوان انجام دادند و مردم را دعوت به اسلام و انقلاب کردند.

امام جمعه نکا با اشاره به دین‌مداری مرحوم پدرش گفت: تلاش‌های فراوانی را به ساحت مقدس دین و مؤمنان ارائه داشته است و همراهی با انقلاب، مردم‌داری و دغدغه افراد مستضعف داشتن از ویژگی‌های مهمی بوده است که دل‌های مؤمنان را نسبت به ایشان ارادتمند کرده بود.

محمدی‌لائینی بیان کرد: زحمات و خدمات فراوانی از آیت‌الله شیخ حسن محمدی‌لائینی ارائه شد که همچنان در ذهن‌ها و افکار باقی است و تلاش برای ترویج دین از دغدغه‌های مهم ایشان بود.

وی گفت: مردم نه تنها از علم علما بهره‌مند می‌شوند بلکه اخلاق، مشی و زندگی علما هم الگو و نمونه برای مردم است و باید در راستای دارا بودن اخلاق اسلامی و تلاش در این مسیر تلاش شود.

امام جمعه اظهار کرد: همدلی با اقشار مختلف مردم یکی از وظایف مهم روحانیت در دوران مختلف بوده است که همچنان هم ادامه دارد و برای تعالی و توسعه دین و اسلام باید تلاش بیشتری در این بخش انجام شود.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه صبر و حمل در برابر سختی‌ها مسأله مهمی است که در همه امور باید مدنظر ما باشد، افزود: علما و روحانیونی که اهل ریسک هستند و به این مسائل توجه جدی دارند و از انقلاب، رهبری و ولایت حمایت می‌کنند، به درستی به رسالت خود عمل می‌کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاق امام جمعه فقید نکا یادآور شد: ساده‌زیستی، تلاش برای رفع مشکلات مردم، ساده‌زیستی و دین‌مداری از ویژگی‌های مهم این بزرگوار بود و زندگی زاهدانه و حمایت از ولایت و دفاع از مستضعفان مهم‌ترین خصیصه آیت‌الله محمدی‌لائینی بود.

امام جمعه نکا گفت: در مسیر ولایت بودن، مردم‌داری و توجه به محرومان، تواضع و فروتنی، ساده‌زیستی و در مسیر خدا و اهل بیت(ع) بودن از مسائل و موارد مهمی است که مرحوم محمدی‌لائینی امام جمعه فقید نکا به آن اهتمام ویژه داشته و دیگران را به این امور دعوت می‌کردند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.34 seconds.