.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران:انقلاب اسلامی محصول تلاش روحانیت، علما و گذشتگان
دفاع و حمایت از انقلاب اسلامی محصول تلاش روحانیت، علما و گذشتگان در جامعه اسلامی است .

به گزارش شمال نیوز ، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در کنگره بزرگداشت آیت الله لائینی گفت: دفاع و حمایت از ولایت وظیفه ما بوده که یکی از شخصیت‌های تاثیرگذار کشور آیت‌الله نوری همدانی بوده که باید قدراین شخصیت بزرگوار را بدانیم.

وی افزود:علت حفظ اسلام، وجود روحانیت، مجتهدین وفقها بودند که استان ۴۰۰ شهید طلبه تقدیم انقلاب و اسلام کرد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: در طول تاریخ اقلیت موفق نمی‌شوند، اما علمای دین در جنگ با طاغوت به دلیل هدایت و رهبری ائمه معصومین (ع) و هدایت علمای بزرگ مانند امام خمینی (ره) به پیروزی رسیدند.

وی افزود: دو خصلت خداگرایی و مردم‌گرایی در زندگی همه ائمه مشترک بود که علمای با تاسی از اهل بیت (ع) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ساده زیستی، صله رحم، کمک به مردم از خصوصیات شخصیتی آیت‌الله محمدی لائینی بوده و همچنین این عالم فقید بدون ترس و واهمه جلوی دشمنان اسلام می‌ایستادند.

وی افزود: زندگی عالمانه و زاهدانه شخصیت بزرگ اسلام را قدر بدانیم، چون اکنون زمان امتحان است و بدانیم دین خدا حافظ ماست و وظیفه حفاظت از دین خدا را داریم.

کنگره بزرگداشت آیت‌الله حسین محمدی لائینی نماینده فقید مردم مازندران امروز با حضور مرجع تقلید تشییع آیت الله نوری همدانی، نماینده، ولی فقیه در استان و مسئولان استانی و جامعه روحانیت استان در مصلای جمعه نکا برگزارشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.157 seconds.