.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:راه اندازی « سیماک» در مازندران
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به خروج ترامپ از برجام گفت: با وحدت و انسجام می توان فشارهای سیاسی و اقتصادی را کم کرد.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان پیش ازظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری غرب مازندران در تنکابن، بابیان اینکه اصلاح‌طلبان و اصولگراها و احزاب گوناگون باید در کنارهم مشکلات جامعه را حل کنند، افزود: اگر بخواهیم فقط سیاه نمایی کرده و به‌عنوان موافقان و مخالفان دولت اختلاف‌نظر داشته باشیم کارهای انجام‌شده دولت دیده نمی‌شود.

وی با اشاره به تعداد کم رسانه‌های معاند درگذشته‌های دور اضافه کرد: در قدیم حدود ۱۷ شبکه رادیویی برعلیه نظام فعالیت می‌کردند اما همه آحاد مردم و مدیران در کنارهم سعی داشتند تا برعلیه این تبلیغات نادرست راهکاری پیدا کنند.

حسین زادگان با اشاره به تعدد رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی در عصر امروز اظهار داشت: اعتراضات اخیر مردم برخی به ما برمی‌گردد و نباید اجازه دهیم دیگران از اختلافات خانوادگی و درونی ما سوءاستفاده کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به برخی موانع دست و پاگیر اداری و فسادهای صورت گرفته ادامه داد:به نظر می‌آید ما نتوانستیم الگوی مناسبی برای بخش‌های گوناگون جامعه باشیم.

وی با تأکید براینکه باید در رفتارهای اداری تجدیدنظر شده و بازنگری شود؛ اظهار داشت؛ همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری خویش سعی کنند تا ۵ درصد رضایت مردمی را فراهم کنند.

حسین زادگان بابیان اینکه ما ازلحاظ قانون مشکل نداریم بلکه با انباشت قانون مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: امروز مردم ما مظلوم‌ترین مردم دنیا بوده و ما با آن‌ها خوب رفتار نکرده و خوب حرف نمی‌زنیم و برای بهبود این وضعیت کافی است که شعارهایی مانند تکریم ارباب‌رجوع، مذاکره و غیره را به منصه عمل برسانیم.

وی با تا کید بر اینکه مشکل ما فقط سیاسی نبوده و ما با مشکلات اجتماعی و اقتصادی درگیر هم هستیم، ادامه داد: ترامپ به دلیل آنکه منافعش تأمین نشد از برجام خارج‌شده و ما وظیفه‌مان این است که ما در درون کشور طوری کارکنیم تا فشار اقتصادی کمتری به مردم وارد شود.

وی بابیان اینکه دولت بیان کرده که در تلاش است تا اثربخشی تحریم‌ها کمتر شود تصریح کرد؛ با وحدت و انسجام می‌توان فشارها را کمتر کرد.

حسین زادگان بابیان اینکه انتقال آرام قدرت یک اصل پذیرفته‌شده در تمام دنیاست، ادامه داد: کسانی که مخالف نظر دولت هم هستند، باید تلاش کنند تا آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد.

معاون سیاسی وامنیتی استانداری مازندران با تأکید بر اینکه در حوزه اجتماعی، ایجاد نشاط اجتماعی اولویت ماست ، بیان داشت: ایجاد نشاط اجتماعی فقط موسیقی نیست بلکه تحرک اجتماعی و دوری از افسردگی است و مبارزه با فساد باید نظام‌مند و ساختاری باشد و زمینه‌های فساد رفع شود.

طرح سیماک در مازندران راه اندازی می شود

حسین زادگان با تأکید بر اینکه روسای دستگاه‌های اجرایی موظف هستند دلایل نارضایتی مردم را شناسایی کنند، گفت: طرح سیماک برای رسیدن به‌سلامت اداری به‌زودی در مازندران راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول ضمن قدردانی از زحمات معلمان ادامه داد: ۲۰۰ برنامه در ایام مبارک رمضان در حوزه آموزش‌وپرورش پیش‌بینی کردیم.

وی همچنین به نقش اجرایی دهیاران و شوراها نیز پرداخت و گفت: محور نخست توسعه در غرب مازندران گردشگری بوده اما زیرساخت‌های لازم جواب این میزان تقاضا گردشگران را نمی‌دهد.

حسین زادگان بابیان اینکه برگزاری جشنواره‌ها در غرب مازندران می‌تواند گردشگری را تقویت کند، اظهار داشت: در بهره‌گیری از ظرفیت‌های خدادادی باید مدیران در جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی تلاش کنند.

وی درباره تفویض اختیار نیز گفت: استاندار مازندران نظر مثبت برای برون‌سپاری و تفویض اختیار دارد.

حسین زادگان بار دیگر بر سهیم بودن همه دستگاه‌های اجرایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی کرد و افزود: می‌توان برای فروش محصولات کشاورزی شرکت‌های واسط تجاری تشکیل دهیم.

وی درباره برگزاری جشنواره‌ها نیز بیان داشت: برگزاری جشنواره‌ها فقط موسیقی نبوده و باید محصولات برند سازی شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.