.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت فاز ۲ پروژه بوستان ملل در ساری آغاز شد
ساخت فاز دوم بوستان ملل در فضایی به مساحت ۳۲۵ هکتار و طول ۶.۵ کیلومتر از پل کابلی شهید رنجبر تا منطقه تنگه لته و در حاشیه رودخانه تجن آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز، پروژه فاز دوم بوستان ملل در فضایی به مساحت ۳۲۵ هکتار و طول ۶.۵ کیلومتر از پل کابلی شهید رنجبر تا منطقه تنگه لته و در حاشیه رودخانه تجن آغاز شد.


مهدی عبوری شهردار ساری برای تسریع در احداث فاز دوم بوستان ملل و نظارت مستقیم بر روند اجرای این پروژه از روز شنبه دفتر کار خود را به محل اجرای فاز دوم بوستان ملل منتقل کرد.


پیشتر دفتر کار شهردار ساری در راستای نظارت مستقیم بر پروژه‌های عمرانی و در زمان احداث فاز اول بوستان ملل، زیرگذر میدان فرح‌آباد و نیز بوستان ولایت به محل اجرای این پروژه‌ها منتقل شده بود.


شهرداری ساری احداث فاز دوم بوستان ملل را با طراحی مبتنی بر اصول طراحی سبز پایدار ، تثبیت حریم ارزشمند رودخانه تجن و در راستای پویایی اقتصادی و فرهنگی شهر و با رویکرد گردشگر پذیری آغاز کرده است.


روان‌سازی ترافیک منطقه، اولویت‌بخشی به پیاده‌روی شهروندان، احداث فضای ورزشی در راستای ایجاد نشاط شهروندی، استفاده از معماری بومی منطقه و ابنیه حاشیه رودخانه در اجرای این پروژه، عملیاتی خواهد شد.


ایجاد کاربری‌های متنوع تفریحی، تجاری، فرهنگی در طول مسیر رودخانه، احداث اقامتگاه‌های متنوع برای جذب گروه‌های مختلف گردشگران، کاربری‌های آموزشی مانند اجرای موسیقی، هنرهای نمایشی و استقرار کاربری‌های خدماتی مانند رستوران و کافه در این پروژه پیش‌بینی شده است و جانمایی المان‌ها با معماری بومی، بهره‌گیری از پوشش گیاهی متنوع حاشیه رودخانه در راستای خلق فضاهای سبز پایدار از دیگر اقداماتی است که در این بوستان اجرایی خواهد شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.