.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اگر بانک سرمایه برای معلمان بود هرگز دزدی نمی‌شد/معلمان از فرق ناراحتند نه فقر
نایب‌ رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در بانک سرمایه با سرمایه معلمان خوب بازی شد و اگر این بانک برای معلمان بود، هرگز دزدی نمی‌شد.

به گزارش شمال نیوز، قاسم احمدی‌لاشکی صبح امروز در مراسم گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز و ۴۰ هزار معلم توسط آموزش و پرورش مدیریت می‌شوند.

وی با بیان اینکه رویکرد امروز به نسبت به آموزش و پرورش باید عوض شود، افزود: چالش‌های پیش‌روی آموزش و پرورش کم نیست تا نگاه همه ما به آموزش و پرورش عوض نشود، همین رویه تکراری خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کشور آلمان بودجه آموزش و پرورش در اولویت است و بعد بودجه سلامت توزیع می‌شود؛ اگر قرار است تغییری ایجاد کنیم از همین‌جا باید شروع کنیم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی به حذف آزمون مدارس سمپاد اشاره کرد و گفت: از تصمیم شورای آموزش و پرورش حمایت می‌کنیم؛ این خانه از پای‌بست ویران است، چرا شورای آموزش و پرورش احساسی تصمیم گرفت و اعلام کرد بیایند.

احمدی‌لاشکی با بیان اینکه ۲۳ نوع مدرسه در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: ما در کمیسیون روی تنوع مدرسه‌ها کار می‌کنیم، جایگاه مدرسه دولتی کجاست، کجای دنیا چنین چیزی وجود دارد؛ برای عدالت و جلوگیری از تبعیض باید شروع کنیم.

وی اضافه کرد: بهترین‌ها باید در اداره آموزش و پرورش بیایند اما کسی حاضر نیست در اداره کار کند، چون منابع مالی ضعیف دیده می‌شود؛ در گذشته توانمندترین افراد در اداره آموزش و پرورش کار می‌کردند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح 10ماده‌ای تصویب شده است، در حوزه پشتیبانی و مالی که یک درصد از هزینه شرکت‌های سودده و بانک‌ها در آموزش و پرورش قرار می‌گیرد و تأسیس بانک فرهنگیان نیز در این طرح قرار دارد.

احمدی‌لاشکی بیان کرد: در بانک سرمایه با سرمایه معلمان خوب بازی شد و اگر این بانک برای معلمان بود، هرگز دزدی نمی‌شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر طرح ده‌بندی تصویب شود، به آینده آموزش و پرورش خوش‌بین هستم.

نایب‌ رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با شرایطی که ترامپ ایجاد کرد، با حرکت زیر چتر ولایت از این بحران عبور خواهیم کرد.

احمدی‌لاشکی افزود: معلم از رقم دریافتی و فقر ناراضی نیست بلکه از فرق ناراحت می‌شود.

وی بیان کرد: معلمان با تمام سختی‌ها کلاس درس را رها نمی‌کنند و در کشور امروز بیش از ۱۰۰ مدرسه با یک دانش‌آموز اداره می‌شود تا اعتبار علمی کشور نابود نشود.

نایب‌ رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۹ میلیون بالای ۶ سال بی‌سواد داریم، گفت: ریشه‌کن کردن بی‌سوادی شعار است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.