.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمک ۲۵۰ میلیارد تومانی خیران مدرسه ساز در مازندران
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: خیران مدرسه ساز از سال ۷۷ تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در استان کمک کردند.

به گزارش شمال نیوز، عسگری نیکزاد صبح شنبه در آیین سی و چهارمین جشنواره تجلیل و تکریم از مقام معلم اظهار کرد: آموزش‌وپرورش یک کار مشارکتی است و کسب رتبه‌های برتر کشوری به دلیل زحمات و مشارکت همکاران فرهنگی بوده و خیران تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان برای مدرسه سازی کمک کرده اند.

وی بابیان اینکه آموزش‌وپرورش مازندران در سال گذشته رتبه چهارم کنکور را کسب کرده است، گفت: استان مازندران همچنین رتبه سوم امتحان نهایی، رتبه نخست آموزش همراه با تولید دبیرستان، سوم هدایت تحصیلی، رتبه دوم المپیاد کشوری و رتبه نخست سواد امروزی کشور را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران بابیان اینکه مراسم تجلیل از ۵۵۰ معلم منتخب شهرستان‌ها برگزار شد، افزود: روز معلم روز شناخت و عشق به خداوند، سعادت و کمال است و باید به دانش‌آموزانی که به‌عنوان امانت در اختیار ما هستند راه هدایت به‌سوی کمال و حیات طیبه را بیاموزیم زیرا معلمان شغلی پیامبرگونه دارند و تا زمانی که وظایف خود را در هدایت دانش آموزان انجام ندهند لحظه‌ای آرام نمی‌نشینند.

وی بابیان اینکه منزلت معلم در اولویت نخست قرار دارد، گفت: اگر جایگاه و منزلت معلم شناخته شود معیشت آن‌ها نیز فراهم می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران بابیان اینکه با پیشرفت جوامع نقش و جایگاه معلم نیز ارتقا پیداکرده است، افزود: امروزه به دلیل اینکه دشمنان فطرت انسان‌ها بیشتر و نیازمندی افراد گسترده‌تر و متنوع‌تر شده است بنابراین نقش معلم و رسالت آن سنگین‌تر شده است و معلمان می‌توانند پیامبرگونه انسان‌ها را از بزهکاری نجات دهند و به‌سوی نیکی هدایت کنند.

وی بابیان اینکه معلمان برای رسیدن به هدف و انجام وظایف خود علاوه بر منزلت و معیشت نیازمند فضای کالبدی مدرسه و فرهنگی و ... هستند، تأکید کرد: خیرین مدرسه‌ساز از سال ۷۷ تا کنون ۲۵۰میلیارد تومان هزینه کردند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران معلم را نقطه اتکای هستی دانست و بیان کرد: کشورهای دنیا با توجه به حوزه آموزش‌وپرورش توانسته‌اند به توسعه دست پیدا کرده و ما نیز برای رسیدن به توسعه باید آن را اولویت خود قرار دهیم وامیدواریم که آموزش‌وپرورش در دیدگاه، فکر و عمل اولویت نخست قرار گیرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.