.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله نوری همدانی:درهای خانه علما و روحانیون به روی مردم باز باشد
آیت‌الله‌العظمی نوری‌همدانی با عنوان اینکه انقلاب اسلامی همه مستضعفان و محرومان جهان را امیدوار کرده است، گفت: امام انقلابی که زمینه‌ساز ظهور است را به امانت گذاشت و امروز انقلاب برای پویایی نیاز به فداکاری دارد.

به گزارش شمال نیوز،آیت‌الله‌العظمی حسین نوری‌همدانی صبح امروز در همایش برزگ سفیران هدایت سربازان ولایت، در مصلی مرکز استان اظهار کرد: مردم مازندران از نظر تعهد به انقلاب با تقدیم جانانه شهدا، سابقه بسیار درخشانی دارند.

وی با اعلام اینکه علمای اسلام دارای جایگاه بلندی هستند، تصریح کرد: از هیچ صنفی جز علما در فرهنگ اسلام تکریم و تعظیمی به‌عمل نیامده است.

این مرجع تقلید با عنوان اینکه مدیریت و طلاب وظیفه‌ای سنگین است، خاطرنشان کرد: نیاز به تأسیس حوزه‌های بیشتری داریم.

آیت‌الله‌العظمی نوری‌همدانی با اعلام اینکه ارتباط با حوزه‌ها، تدریس و مباحثه باید تقویت شود، افزود: حوزه‌ها در شهرهای نزدیک به‌هم مباحثه و مذاکره داشته باشند.

وی اضافه کرد: باید خدمتگذار مردم از جهات متعدد باشیم؛ در راهنمایی تواضع داشته و درهای خانه علما و روحانیون به روی مردم باز باشد و شما باید پناه‌گاه مردم باشید.

این مرجع تقلید بیان کرد: باید سعی کنیم که خدمتگذار مردم باشیم، درب خانه آیت‌الله کوهستانی(ره) به روی مردم باز بود و این شیوه در حال حاضر باید در بین علما و روحانیون مورد استفاده قرار گیرد.

آیت‌الله‌العظمی نوری‌همدانی با اعلام اینکه باید تلاش کنیم که اهل معنویت و تقوا باشیم، یادآور شد: معنویتی که ائمه اطهار(ع) داشتند مردم توقع دارند که علما و روحانیون هم آن را داشته باشند.

وی خواستار ارتباط گیری بیشتر علما با نهج‌البلاغه شد و تأکید کرد: امام علی(ع) می‌خواهد که علما چراغ هدایت جامعه باشند.

این مرجع تقلید با اعلام اینکه انقلاب اسلامی در دوره خاصی تشکیل شد، گفت: شعار امام راحل بسیار بزرگ است، بنده در ملاقات‌ها تأکید می‌کنم که سه کتاب صحیفه نور، دفتر تبیان و وصیت امام راحل باید به‌صورت جدی مطالعه شود، انقلاب اسلامی به رهبری امام تحول اساسی در کل جهان ایجاد کرد و امروز این انقلاب صادر شده و روز به روز پیشرفت می‌کند.

آیت‌الله‌العظمی نوری‌همدانی با اشاره به اینکه مردم هم همراه انقلاب اسلامی بودند، اظهار کرد: در حال حاضر باید دشمنان و دوستان را بشناسیم، انقلاب اسلامی همه مستضعفان و محرومان جهان را امیدوار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امام انقلابی که زمینه‌ساز ظهور است را به امانت گذاشت و امروز انقلاب برای پویایی نیاز به فداکاری دارد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.426 seconds.