.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت‌الله طبرسی :ولایت فقیه راه و خط امام راحل است
نماینده ولی‌فقیه در مازندران با عنوان اینکه ولایت‌فقیه در واقع خط و راه امام راحل است گفت: مازندران همواره پشتیبان ولایت است.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی پیش ازظهر شنبه در همایش سفیران هدایت، سربازان ولایت در مصلی ساری با بیان اینکه روحانیت نگهبان دین هستند و تا کنون خوش درخشیده‌اند افزود: اسلام به پشتوانه مجاهدت، جان‌فشانی‌ها و ایثار روحانیت به پیشرفت و دستاوردهای بسیاری دست پیداکرده است.

آیت‌الله طبرسی، با اظهار اینکه مازندران پشتیبان ولایت است عنوان کرد: روحانیت و همه مردم مازندران در دفاع از ولایت کفن می‌پوشند و در خط مقدم دفاع حاضر می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران یادآور شد: ولایت‌فقیه خط و راه امام است و تا این راه ادامه دارد مردم و علمای مازندران تا پای جان ایستاده‌اند.

امام‌جمعه ساری، بابیان اینکه اگر حضرت امام راحل قیام نمی‌کرد اثری از اسلام باقی نمی‌ماند گفت: دین محصول تلاش و مجاهدت علمای اسلام است.

آیت‌الله طبرسی عنوان کرد: مقام معظم رهبری مقابل هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستاده است .

وی با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: روحانیان و مبلغان دین را به‌درستی معرفی کنند، اکنون‌که جوان در دنیا با بحران هویت مواجه است با معرفی درست‌ دین می‌توانیم مشکلات را حل کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.742 seconds.