.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته در محورهای مازندران آغاز شده که فردا محور کندوان یک‌طرفه می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،محسن هاشمی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر شرایط جوی محورهای مازندران به‌صورت ابری بوده و بارشی نداریم.

وی ادامه داد: همچنین آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی از روز گذشته در محورهای مازندران آغاز شده است، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

هاشمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز همچنان ممنوع است، اضافه کرد: هفته جاری محدودیت تردد تریلی در محور سوادکوه اجرا نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه اجرای محدودیت یک‌طرفه در محور کیاسر با توجه به وجود روستاها امکان‌پذیر نیست، گفت: درصورت بروز ترافیک بحث محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان این است به توصیه‌ها توجه کرده و از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز پرهیز کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.