.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور بیش از 50 حکم برای دفاتر غیرمجاز زیارتی در مازندران/برخورد شدید با آزادبران
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: تاکنون 50 حکم برای برخی از دفاتر غیرمجاز صادر شده است که مهم‌ترین موضوع هوشیاری مردم است.

به گزارش شمال نیوز،سیدحبیب‌الله ساداتی اظهار کرد: با وجود هشدارها و توصیه‌های فراوان شاهد مراجعه زائران به دفاتر غیرمجاز هستیم.

وی بیان کرد: در زمینه برخورد با دفاتر غیرمجاز جلسه‌ای با حضور رئیس دادگستری مازندران داشتیم که مقرر شد برخورد با این دفاتر غیرمجاز و آزادبرها توسط نیروی انتظامی شدیدتر شود.

مدیرکل حج و زیارت مازندران تصریح کرد: مهم‌ترین نشانه دفاتر غیرمجاز زیارتی دریافت وجه به‌صورت نقدی و یا اعزام از تهران است که لازم است زائران در این زمینه هوشیار بوده و فریب آزادبرها را نخورند.

این مسؤول با اشاره به اینکه زائران بسیاری به‌دلیل اعزام با دفاتر غیرمجاز با مشکلات بسیاری مواجه شدند، اظهار کرد: تاکنون 50 حکم برای برخی از دفاتر غیرمجاز صادر شده است که مهم‌ترین موضوع هوشیاری مردم است.

ساداتی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه کلاس‌های آموزشی برای زائران حج تمتع در مازندران آغاز شده است، یادآور شد:امسال 3هزار و 320 زائر مازندران در قالب 24 کاروان به سفر معنوی حج تمتع مشرف می‌شوند که از این تعداد 22 کاروان مدینه قبل و دو کاروان مدینه بعد هستند.

وی با تأکید بر اینکه لازم است زائران به‌طور مرتب در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند، خاطرنشان کرد: همچنین بسته‌های فرهنگی در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

مدیرکل حج و زیارت مازندران در پایان گفت: موضوع دیگر اینکه مابه‌التفاوت هزینه سفر حج تمتع تا هفته آینده واریز شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.