.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حجم صادرات مازندران به ازبکستان حدود ۲ میلیون دلار است
رئیس اتاق بازرگانی مازندران حجم صادرات از مازندران به ازبکستان را حدود دو میلیون دلار اعلام کرد و گفت: این حجم قابل توجه نیست.

به گزارش شمال نیوز، عبداله مهاجر بعدازظهر سه شنبه در نشست سفیر ازبکستان در ایران با مدیران دستگاههای اجرایی و فعالان اقتصادی استان با بیان اینکه توسعه تجارت با ازبکستان فرصت خوبی برای فعالان اقتصادی مازندران خواهد بود گفت: اتاق بازرگانی درحال تلاش است تا ارتباط تجاری بین دو منطقه ایجاد شود.

وی افزود: می توانیم در حوزه آبزیان، صنایع غذایی، طیور، فنی و مهندسی و ساختمان در قالب کارگروه با ازبکستان تعامل داشته باشیم و امیدواریم به نتایج مطلوبی دست یابیم.

وی با تاکید بر ارتقای تبادلات تجاری بین مازندران و ازبکستان یادآور شد: مازندران و ازبکستان در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی دارای اشتراکاتی هستند که می تواند در تقویت مناسبت کمک کند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به نیازمندیهای ازبکستان در حوزه آبزیان، ماهیان سردآبی، گرم آبی و خاویاری اظهار داشت: امروز میزان صادرات مازندران به ازبکستان حدود دو میلیون دلار بوده که قابل توجه نیست ولی می توانیم زمینه ساز ارتقای صادرات باشیم.

وی خواهان حمایت و یاری مسئولان دو منطقه برای رفع موانع صادراتی بین ازبکستان و مازندران شد و گفت: با شرایطی موجود بین ایران و ازبکستان توسعه صادرات و تبادلات بین دو منطقه باید ارتقا یابد.

مهاجر مشکلات بانکی و پولی را از جمله چالش های فراروی تبادلات با ازبکستان بیان کرد و گفت: برای رفع این مشکل می توان برای رفع مسائل مالی، تئاتر کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.