.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری نخستین گردهمایی مدیران و معاونان وزیر فردا در ساری/حضور وزیر ورزش و جوانان در مازندران+برنامه‌ها
سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: اداره کل ورزش و جوانان مازندران روزهای چهارشنبه 19 و پنج‌شنبه 20 اردیبهشت ماه امسال میزبان گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها، معاونان وزیر و مدیران ستادی با حضور وزیر ورزش و جوانان است.

به گزارش شمال نیوز،محمدرضا ییلاقی اشرفی اظهار کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران روزهای چهارشنبه 19 و پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه امسال میزبان گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها، معاونان وزیر و مدیران ستادی با حضور وزیر ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه این گردهمایی دوروزه در ساری برگزار می‌شود، اضافه کرد: نخستین بار است مازندران گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها، معاونان وزیر و مدیران ستادی است.

سخنگوی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: همچنین این گردهمایی نخستین گردهمایی مدیران ستادی و معاونان وزارت ورزش و جوانان در سال 97 است.

ییلاقی اشرفی تصریح کرد: دهمین آیین تجلیل از برترین‌های ورزش مازندران عصر روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود که احتمال دارد وزیر ورزش و جوانان در این مراسم حضور یابند.

وی در پایان گفت: دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با استاندار مازندران و نماینده ولی فقیه در استان و بازدید از چند پروژه ورزشی از دیگر برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان در مازندران است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.3 seconds.