.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان انتخاب شهردار تهران مشخص شد
رئیس شورای شهر تهران ، گفت: دو نفر برای تصدی شهرداری تهران انتخاب شده‌اند که اعضای شورای شهر در روز 23 اردیبهشت یک نفر از آنها را به عنوان شهردار انتخاب می‌کند.

به گزارش شمال نیوز، در شصت و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران محسن هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز دو نفر از 4 نفر نامزد تصدی شهرداری تهران انتخاب شدند که آقایان حسینی‌مکارم و افشانی هستند.

وی بیان داشت: این دو فرد از امروز وارد مذاکره با اعضای شورای شهر تهران می‌شوند و در جلسات هم‌اندیشی اعضاء حضور خواهند داشت و نهایتاً در 23 اردیبهشت ماه یک نفر از آنها به عنوان شهردار انتخاب می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در حال حاضر بنده در مورد میزان رأی این دو فرد صحبت نخواهم کرد و بر اساس حروف الفبا معرفی شدند.

هاشمی درباره شاخصه‌های شهردار تهران گفت: شهردار باید سه ویژگی داشته باشد که کارا ومدیر اجرایی و انسجام شورا و شهرداری را حفظ کند و همین طور نماینده بخش اصلاح‌طلب جامعه باشد.

وی خاطرنشان کرد:‌ امروز نیز حجت میرزایی یکی دیگر از نامزدهای تصدی شهرداری تهران انصراف داد و قبل از انصراف خود مشورت‌های لازم را انجام داده بود.

هاشمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا نامزدهای تصدی شهرداری معاونین خود را معرفی خواهند کرد، گفت: این موضوع در جلسه هم‌اندیشی با 14 رأی حذف شد.

وی بیان داشت: مدارک هر 7 نفر از نامزدهای تصدی شهرداری تهران در روزهای اول به وزارت کشور ارسال شد ولی هنوز پاسخی نداده‌اند.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه بعضی‌ها همچنان امید به حضور شما برای شهرداری تهران دارند،‌گفت: ان‌شاءالله به امیدشان برسند.

منبع: فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.