.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتصاص ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در بخش کشاورزی مازندران
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران با تاکید بر تقویت اشتغال مولد در بخش کشاورزی، گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی بخش کشاورزی مازندران تخصیص یافت.


به گزارش شمال نیوز، دلاور حیدرپور عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال مازندران اظهار داشت: دعوت به همکاری در بخش سرمایه‌گذاری در زمینه کشاورزی اقدامات خوبی صورت گرفت که بیش از 65 درصد متقاضیان اشتغال مربوط به این حوزه است.

وی افزود: چهار هزار و 439 متقاضی در سامانه کارا در بخش کشاورزی نام‌نویسی کردند که چهار هزار و 231 طرح بررسی شد و 208 طرح نیز در حال بررسی است.

حیدرپور تصریح کرد: هزار و 593 طرح در کمیته فنی شهرستان بررسی شد که طرح‌های گل و گیاه، گلخانه،گیاهان‌دارویی،کلینیک گیاهپزشکی، مکانزسیون بانک نشا، گاو شیری، زنبور عسل بیشترین متقاضی را داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تاکید کرد: 400 میلیارد و 665 میلیون ریال به این طرح‌ها اختصاص یافت که با اختصاص آن برای 580 نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: از بانک‌ها انتظار داریم که طرح‌ها را سریع‌تر رسیدگی کنند و بسیاری از منازل روستایی دارای سند هستند که بانک‌ها این سند را به عنوان وثیقه بپذیرند.

فرماندار نور نیز در این نشست گفت: فرمانداران با توجه به اعتبارات مصوب طرح‌ها را تصویب که با ابلاغ و تحقق طرح‌ها و برای رسیدن به نتیجه مشکلات را به موقع رفع کنیم.

علی شادمان افزود: شرایط باید تسهیل و آسان‌سازی شود و کارگروه شهرستان‌ها را بیشتر کنیم و مدیران استانی طرح‌های اشتغال روستایی را با نظر کارشناسان خارج از سازمان می پذیرند که باید این قانون اصلاح شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.326 seconds.