.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاهدان عینی چه می گویند ؟
عامل صدای مهیب یکشنبه شب قائم‌شهر در هاله‌ای از ابهام!+ تصاویر
شمال نیوز : مردم گره گروه از محل حادثه بازدید می‌کنند و هنوز ارگان خاصی دلیل این انفجار را اطلاع‌رسانی نکرده و بررسی‌ها برای کشف این حادثه ادامه دارد.....
شمال نیوز : مردم گره گروه از محل حادثه بازدید می‌کنند و هنوز ارگان خاصی دلیل این انفجار را اطلاع‌رسانی نکرده و بررسی‌ها برای کشف این حادثه ادامه دارد.  

به گزارش شمال نیوز ، یکشنبه شب مردم مناطقی از این شهرستان، صدای انفجار مهیبی را شنیدند و همین امر سبب تشویش و نگرانی آنها شد.

حوالی ساعت 22:45 دقیقه شب گذشته، صدای انفجار مشکوکی اهالی منطقه سمنادشت قائم‌شهر را ترساند و به چندواحد مسکونی خساراتی وارد کرد.

به گفته اهالی منطقه که در محل حادثه حضور داشتند این صدا به قدری مهیب بود که تا شعاع 800 متری هم به وضوح شنیده شد و براثر موج انفجار، قسمت‌هایی از شیشه‌های منازل مسکونی اطراف آسیب دید.

بر اثر این انفجار، حفره‌ای در حدود  40سانتی‌متر ایجاد شد و این انفجار در یک زمین خالی از سکنه رخ داد و  قسمتی از محصولات کشاورزی اطراف محل حادثه هم دچار آسیب شد ولی اثری از آتش‌سوزی در محل دیده نشد.

 انفجار صورت گرفته فقط صوتی بوده و در بررسی‌های اولیه هیچ‌گونه اثری از آتش‌سوزی و یا مواد منفجره وجود ندارد.

محسن باستانی، رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان قائم‌شهر در گفت‌و‌گو با فارس گفت: صبح امروز، کارشناسان ما در محل وقوع حادثه حاضر شدند و نمونه‌برداری از خاک محل را انجام دادند.

وی با بیان اینکه حفاری غیرمجاز و استفاده از مواد انفجاری در تپه باستانی اطراف انجام نشده است، اظهار کرد: با توجه به نمونه‌برداری،بررسی‌های اولیه و همین‌طور نقشه‌هایی که در دست ما است این منطقه مستعد وجود زیرخاکی و یا دفینه نیست.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که از نخستین ساعات وقوع این حادثه، شبکه‌های مجازی به شایعاتی همچون برخورد شئ، شهاب‌سنگ و یا ترکیدن آسفالت دامن زدند ولی هنوز مدارکی دال بر تأیید و یا تکذیب این موضوع وجود ندارد.

برخی مسؤولان ذیربط،  احتمال وجود شهاب‌سنگ را تا حدودی ممکن می‌دانند که پس از ارزیابی نهایی قرار است به اطلاع مردم رسانده شود.

قبادی، یکی از اهالی منطقه سمنادشت با بیان اینکه در خانه مشغول دیدن تلویزیون بودیم که ناگهای شیشه‌های منزل شروع به لرزیدن کرد و شیشه در ورودی اتاق شکست، افزود: حول و حوش ساعت ده و نیم شب، صدای انفجار مهیبی به گوش رسید و سراسیمه به بیرون دویدیم.

وی ادامه داد: ابتدا فکر کردیم این صدا بر اثر پاره‌شدن کابل برق و یا ترکیدن لوله گاز ایجاد شده ولی وقتی به محل حادثه آمدیم اثری از این اتفاقات نبود.

فرد دیگری با بیان اینکه منزل من در یکی از روستاهای سمنادشت است و به وضوع صدای انفجار را شنیدیم، گفت: صدایی که ایجاد شد شبیه بمب صوتی بود و هیچ اثری از انفجار ندارد.

در این زمینه مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران نیز طی گفت‌وگویی گفت: در ارتباط با آخرین وضعیت بررسی صدای شنیده شده‌ در قائم‌شهر که گفته می‌شود انفجار بوده است، گفت: علت این حادثه با اقدامات آزمایشگاهی در دست بررسی قرار دارد.

به گزارش فارس، مردم گروه گروه از محل حادثه بازدید می‌کنند و هنوز ارگان خاصی دلیل این انفجار را اطلاع‌رسانی نکرده و بررسی‌ها برای کشف این حادثه ادامه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.