.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سند جامع فرهنگ ایثار و شهادت در مازندران تهیه شود
استاندار مازندران توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ضروری دانست و خواستار تدوین مدل اعتباری و سند جامع فرهنگ ایثار و شهادت در استان شد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی ظهر دوشنبه در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت خواستار ارائه برنامه کیفی و تدوین سند جامع ایثار و شهادت در جامعه شد و تاکید کرد باید برای نشر این فرهنگ در جامعه تلاش کرد.

وی با اظهار اینکه باید هدف گذاری و مدل اعتباری و مشخص برای تدوین سند جامع فرهنگ ایثار و شهادت در استان صورت گیرد یادآور شد: راهیان نور از جمله مواردی است که تاثیرگذاری آن بر روی مخاطبان و ضعف ها و قوت های آن باید ارزیابی و بررسی شود.

استاندار مازندران، برپایی یادواره های شهدا را از جمله راههای برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثارگری در جامعه دانست و تاکید کرد: یادواره های شهدا محل تصفیه حساب های شخصی و سیاسی نیست.

اسلامی با عنوان اینکه یادواره های شهدا فقط برای ترویج و نشر ارزشهای اسلامی باید برپا شود افزود: باید تقویم مشخصی برای برپایی یادواره های شهدا در استان درنظر گرفته شود.

وی با تاکید بر ارائه برنامه کیفی و منضبط همراه با تعامل و همدلی دستگاه های مختلف افزود: مباحث محتوایی و فرهنگی در ترویج ارزشهای دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد.

استان مازندران بیش از ۱۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است./مهر

 

 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.592 seconds.