.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگی برای توسعه همکاری بین استان کربلا و مازندران
مدیرکل دیوان وقفی شیعی عراق برای توسعه همکاری میان استان کربلا و مازندران در ایام اربعین اعلام آمادگی کرد.

به گزارش شمال نیوز، استاد فارس در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با ابراز خوشحالی از این دیدار، خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای مکرر از محل اسکان و موکب فاطمه الزهرا(س) مازندران در سال گذشته نظم، برنامه ریزی و خدمات رسانی متنوع به زائران توجه مقام های عراقی را جلب کرد و همواره از این موکب و خدمان آن در استان کربلا به نیکی یاد می‌شود.

وی افزود: پذیرش تعداد بالای زائران از کشورهای مختلف و همکاری و خدمات رسانی خادمان ایرانی و عراقی در کنار یکدیگر از دیگر محاسن این موکب محسوب می‌شود.

مدیرکل دیوان وقفی شیعی عراق با ابراز علاقه برای توسعه همکاری ها میان استان کربلا و استان مازندران، گفت: امیدوارم این دیدارها موجب شناسایی ظرفیت ها برای توسعه همکاری ها در حوزه های دینی میان دو دو استان مازندران و استان کربلا شود.

محمد حسین طبرستانی، مسئول ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های این ستاد در اربعین سال ۹۷، تصریح کرد: افزایش پذیرش تعداد زائران نسبت به سه سال قبل، بهبود بخشی و ارتقای خدمات رسانی به زائران در کنار بیشتر کردن خدمات کمی به زائران از جمله ویژگی های خدمات رسانی در موکب فاطمه الزهرا(س) مازندران است.

وی با تقدیر از همکاری و مساعدت مقام های عراقی به‌ویژه در استان کربلا به موکب فاطمه الزهرا(س) مازندران، تاکید کرد: کار خدمت رسانی به زائران ماحصل همکاری ها، برنامه ریزی بلندمدت و سفرهای متعدد اعضای ستاد به کشورعراق است و این تنها با عنایت سیدالشهدا(ع) تحقق پیدا کرد.

مسؤول ستاد مردمی اربعین حسینی راهیان کربلا با بیان این مطلب که ۳۵۰ خادم ایرانی و عراقی در این ستاد خدمت می‌کنند، گفت: با ارتقای سطح ارتباط میان موکب فاطمه الزهرا(س) و موکب های عراقی همجوار یک ارتباط ویژه و تنگانگ انجام شده است و ما سعی کردیم تا راهبرد و هدف مهم پیاده روی اربعین حسینی مورد تاکید مقام معظم رهبری و مرجع عالی شیعی عراق برای وحدت و هم افزایی محقق شود.

گفتتنی است؛ در این دیدار حجت‌الاسلام روحانی، امام جمعه بابل و جمعی از خادمان ایرانی و عراقی اربعین حسینی حضور داشتند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.