.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقدامات آزمایشگاهی در ارتباط با انفجار قائم‌شهر در حال انجام است/احتمال سقوط شهاب سنگ نه تایید و نه رد می‌شود
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران گفت: در ارتباط با آخرین وضعیت بررسی صدای شنیده شده‌ که گفته می‌شود انفجار بوده است، در قائم‌شهر اظهار کرد: علت انفجار در دست بررسی است.

به گزارش شمال نیوز،رضا عنایتی در ارتباط با آخرین وضعیت بررسی صدای شنیده شده‌ که گفته می‌شود انفجار بوده است، در قائم‌شهر اظهار کرد: علت انفجار در دست بررسی است.

وی با اعلام اینکه انفجار دستی یا ناشی از اقدامات انسانی در این حادثه رد می‌شود، تصریح کرد: هیچ قطعه‌، شی و ترکشی در محل مشاهده نشده است.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران خاطر نشان کرد: اثراث به جا مانده از این حادثه فقط خاک و خاکستر بوده که این خاکستر نیز در حال حاضر در آزمایشگاه در دست بررسی قرار دارد.

وی در پاسخ به این سؤوال که بحث شهاب سنگ در این حادثه مطرح بوده است، گفت: این موضوع هم در دست بررسی است.

عنایتی با اعلام اینکه انفجار فقط صوتی بوده است، افزود: صدای این انفجار ناشی از چه عواملی بود باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در خاکسترهای به جامانده اثری از مواد منفجره وجود نداشت، گفت: شکسته شدن شیشه در اثر صدای بسیار زیاده بوده است.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران ادامه داد: براساس تجربیات به دست آمده احتمال وجود شهاب سنگ تا حدودی وجود دارد که پس از ارزیابی نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

عنایتی با اعلام اینکه سقوط شهاب سنگ هم مورد تایید نیست، افزود: خبر قطعی در ارتباط با این انفجار باید پس از بررسی دقیق اعلام شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.