.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
618 نفر قربانی حوادث رانندگی طی سال گذشته در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در سال گذشته 618 نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست داده‌اند، این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، پنج درصد كاهش نشان می‌دهد.

به گزارش شمال نیوز، علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در سال گذشته در استان مازندران 467 نفر مرد و بقیه زن هستند.

وی تصریح کرد: براساس این گزارش شهرهای ساری و میاندورود با 96، آمل با 74 و بابل با 72 فوتی بیشترین شهر و فریدونکنار با هفت فوتی کمترین شهرهایی هستند که در آن گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بیان کرد: در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در سال گذشته آمده است بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 427 مورد در جاده‌های برون‌شهری، درون شهری با 162 و پس از آن راه روستایی با 29 مورد گزارش شده است.

این مسئول ادامه داد: در حوادث رانندگی سال گذشته 16 هزار و 222 نفر مصدوم شده‌اند كه این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش داشته است.

عباسی گفت: براساس این گزارش شهرستان‌های ساری و میاندورود با 3 هزار 710، بابل با 2 هزار و 365 و آمل با هزار و 802 مورد بیشترین و فریدونکنار با 267 مورد کمترین موارد ثبت شده است./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.284 seconds.