.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضویت حدود ۶۰۰ خبرنگار در بسیج رسانه مازندران
مسئول بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه ۴۰ درصد ظرفیت رسانه کشور در مازندران وجود دارد از شناسایی ۴۰۰ تا ۶۰۰ اصحاب رسانه در بسیج رسانه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حسین افشار عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه در ساری با اشاره به تاسیس بسیج رسانه در استان مازندران گفت: ۴۰ درصد ظرفیت رسانه های کشور در مازندران وجود دارد و بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ اصحاب رسانه شناسایی و عضو بسیج رسانه شدند.

وی با اشاره به مشکلات اصحاب رسانه عنوان کرد: نبود وحدت رسانه ای و صداقت بین اصحاب رسانه از مشکلات است و باید پشتیبانی جدی در حوزه معیشتی از اصحاب رسانه صورت گیرد.

افشار با اظهار اینکه بزرگترین منکر رسانه ای در کشور صداقت به شمار می رود افزود: این امر سبب شده تا برخی خبرنگاران درگیر مسائل حاشیه ای شوند.

وی تنها راه برون رفت از مشکلات را همت و صداقت رسانه ای برشمرد و گفت: مشکلات اصحاب رسانه به دست خودشان قابل حل است و باید به این مسئله توجه شود.

مسئول بسیج رسانه مازندران یادآور شد: منابع و اعتبارات سرگردان زیادی در استان ها و شهرستان ها وجود دارد و می توان از آن برای کمک به حوزه رسانه استفاده کرد.

وی تاسیس صندوق قرض الحسنه بسیج رسانه را از جمله تلاش ها برشمرد و گفت: ۳۰ درصد سرمایه ای که در صندوق جمع می شود مربوط به اعضای نخواهد بود بلکه در حوزه های مختلف از جمله تامین جهیزیه، آموزش و غیره هزینه می شود.

افشار تامین اتحادیه رسانه ای را از دیگر راهکار برای برون رفت از مشکلات عنوان کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.