.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نساجی برای لیگ برتر ورزشگاه دیگری را معرفی کند
مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها درباره ورزشگاه‌های دو تیم تازه راه یافته به لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش شمال نیوز، سهیل مهدی درباره بحث حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ نساجی قائمشهر که به تازگی به لیگ برتر صعود کرد،‌ اظهار داشت: با مسئولان نساجی در مورد وضعیت استادیوم این تیم صحبت کرده‌ایم و قرار است ورزشگاه وطنی را برای لیگ برتر آماده کنند. این تیم یا باید مشکلات ورزشگاه خانگی خود را برطرف یا استادیوم دیگری را برای میزبانی معرفی کند.

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها ادامه داد: چند ورزشگاه خوب و تازه تأسیس در قائمشهر وجود دارد و نساجی می‌تواند دیدارهای خانگی خود را در این ورزشگاه‌ها برگزار کند.

وی با اشاره به شروط حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها تصریح کرد: مشخص شدن ساختار باشگاه، بحث پرداخت‌ و دریافت‌ها، اساسنامه، مالکیت و اعضای هیئت مدیره از جمله شرایط حرفه‌ای بودن باشگاه‌ها است که نساجی و نفت مسجد سلیمان هم باید آنها را رعایت کنند.


استاندار مازندران با بیان اینکه اسکوربرد، سکوها، تجهیزات داخلی و نورافکن‌های ورزشگاه از ملزومات ورزشگاه وطنی است، گفت: از اداره کل ورزش و جوانان خواستیم تا در اسرع وقت این ورزشگاه را برای بازی‌های لیگ‌برتر آماده کنند.

محمد اسلامی اظهار کرد: تیم فوتبال نساجی بعد از ۲۴ سال توانست دوباره به لیگ‌برتر راه پیدا کرده و پرچم مازندران را در سطح یک فوتبال کشور برافراشته کند.

استاندار مازندران تصریح کرد: کاستی‌های ما یک شبه به وجود نیامد و برای جبران آن هم نیاز به زمان داریم و برای همین بودجه مناسبی برای بازسازی ورزشگاه شهیدوطنی در نظر گرفتیم و پیمانکار آن هم انتخاب شد.

مسؤول فرهنگی و اطلاع‌رسانی باشگاه نساجی مازندران نیز با بیان اینکه مسؤولان تیم نساجی از عید امسال برای فصل آینده برنامه‌ریزی کردند تا در صورت صعود به لیگ‌برتر و یا احیاناً ماندن در لیگ یک طبق آن عمل کنند، اظهار کرد: با صعود تیم به لیگ‌برتر وظایف بیشتر و سنگین‌تر شده است.

مهران کاظمی افزود: بعد از صعود تیم به لیگ‌برتر با قدرت بیشتری کار می‌کنیم و امیدوارم تیم خوب و قدرتمندی در شأن مردم قائم‌شهر و نساجی ببندیم.

وی با بیان اینکه انتخاب بازیکن برعهده جواد نکونام است و لیستی را به باشگاه داد و به طور قطع از روی لیست بازیکن می‌گیریم، گفت: برای ما بستن یک نساجی قدرتمند در اولویت قرار دارد و استفاده از بازیکنان بومی هم در دستور کار است./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.