.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت اطلاعات پزشکی ۹۶ درصد جمعیت مازندران
اطلاعات پزشکی ۹۶ درصد مردم مازندران در پرونده الکترونیک سلامت ثبت شده است.

به گزارش شمال نیوز،اعرابی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: وزارت بهداشت و درماناعلام کرده بود اطلاعات پزشکی همه ایرانیان از خرداد ماه درسامانه پرونده الکترونیک باید ثبت شود، اما مازندران زودتر از موعد اقدام به این کار کرد.
وی با بیان اینکه اطلاعات پزشکی ۹۶ درصد جمعیت مازندران اکنون ثبت شده است، افزود: با ثبت این اطلاعات تاکنون ۱۴۵ هزار بیمار مبتلا به دیابت و ۱۹۵ هزار بیمار با فشار خون بالا در مازندران شناسایی شد.
اعرابی سرعت در ارائه خدمات پزشکی، کاهش استفاده از نسخه‌های کاغذی و شناسایی وضعیت سلامت همه افراد را از آثار اجرای این طرح اعلام کرد و از مردم خواست برای کمک در اجرای این طرح هنگام دریافت خدمات پزشکی در روستا‌ها به مراکز بهداشتی و در شهر‌ها به پزشک خانواده مراجعه کنند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با مراجعه این افراد به مراکز درمانی اطلاعات پزشکی و ثبت اطلاعات و خدمات درمانی دریافتی، وضعیت سلامتی و پزشکی همه مردم استان شناسایی خواهد شد.
وی گفت: ثبت الکترونیک نظام مراقبت و جمع‌آوری پرونده‌های از اقدامات مهم در راستای ارائه خدمات بهداشتی درمانی در قالب طرح تحول سلامت است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.634 seconds.