.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیریت دینی در اندیشه شهید مطهری فرامکانی و فرازمانی است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مدیریت دینی در اندیشه شهید مطهری فرامکانی و فرازمانی است.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله علی سعیدی صبح شنبه در همایش گرامیداشت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در ساری با بیان اینکه جهان اسلام با مشکلاتی روبرو است اظهار داشت: حضرت امام راحل نابغه و نسبت به مسائل هوشمند بوده و دشمن اصلی را آمریکا قلمداد می کرد.

وی با اشاره به ویژگی های عصر شهید مطهری اظهار داشت: در این دوران سه جریان روی اندیشه استاد مطهری سایه انداخته بود و تلاش وی برابر این سه جریان بزرگ در سطح جهان بوده است.

آیت الله سعیدی، انقلاب کبیر فرانسه را از جمله وقایع تاثیرگذار بر اندیشه استاد مطهری برشمرد و گفت: خرافات و ناخالصی ها از جمله دلایل وقوع انقلاب فرانسه بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مدیریت دینی فرامکانی و فرازمانی در اندیشه شهید مطهری است گفت: پدیده نسبیت گرایی از ویژگی های انقلاب فرانسه بوده است.

وی اومانیزم را سومین برآیند انقلاب کبیر فرانسه ذکر کرد و گفت: اگر دین را بد معرفی کنیم جریانات بدی حاکم خواهد شود و مردم چهره ای زشت از دین خواهند دید.

آیت الله سعیدی، سکولاریسم را چهارمین برآیند انقلاب کبیر فرانسه اعلام کرد و گفت: سکولاریسم به معنای جمع کردن دین از جامعه و قرار دادن در گوشه ای از ذهن انسان است و مدل لیبرال دموکراسی از دیگر برآیندهای انقلاب کبیر فرانسه به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: مدل لیبرال دموکراسی مملو از فساد و نقص است و قادر نیست بشر را نجات دهد.

وی با تاکید بر اینکه ما مسئولیم دین اسلام را حراست و معرفی کنیم اظهار داشت: انقلاب شوروی نیز از دیگر جریانات تاثیرگذار بر اندیشه شهید مطهری بوده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.