.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک ریال از هیچ ارگانی دریافت نکردیم/ لیست بازیکنان پیشنهادی هفته آینده ارائه می‌شود
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: فردای روز بعد از صعود نساجی لیگ برتری، برای فصل جدید تصمیم گرفتیم و قرار است تا نکونام هفته آینده لیست بازیکنان پیشنهادی خود را با توجه به بومی‌گرایی ارائه دهد.

به گزارش شمال نیوز، فوتبال مازندران بعد از گذشت بیش از 10 سال ناکامی در سطح یک و لیگ‌برتر، با بازی‌های خوب تیم فوتبال نساجی، حالا صاحب یک نماینده در این مسابقات است و فصل جدید برای اهالی مازندران و هواداران محبوب نساجی، شیرین‌تر و جذاب‌تر از قبل خواهد بود.

این تیم دوست‌داشتنی قائم‌شهر و مازندران، سال‌ها بود که به دلیل سوء مدیریت‌ها، مشکلات مالی و نداشتن برنامه‌ریزی مدون از صعود بازمانده بود و از ابتدای فصل جدید با ورود فرهاد صنیعی‌فر(مالک باشگاه) جان تازه‌ای در کالبد بی‌روح و نیمه‌جان نساجی دمیده و انگیزه‌های صعود پررنگ‌تر شد.

در این میان تنها یاور همیشگی و یار دوازدهمی که بی‌منت همراه و همگام با نساجی قدم برمی‌داشتتندو هیچ‌گاه این تیم را تنها نگذاشتند هواداران عاشق و دلداده نساجی بودند.

هوادارانی که گاهی مسافت‌های طولانی را به عشق تیم محبوب شهرش طی می‌کردند و در سرما و گرما در استادیوم‌ها حاضر می‌شدند تا از نزدیک مشوق تیم خود باشند.

حال که بعد از 24 سال، روزهای خوب و خوش نساجی از راه رسید، همه باید دست به دست هم دهند تا تیمی مقتدر بسته و راهی لیگ‌برتر شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان اینکه هواداران تیم نساجی و مردم مازندران بی‌نظیر هستند و در هر شهر جایگاه خاصی دارند، اظهار کرد: دلیل این محبوبیت ریشه‌دار بودن نساجی است و امیدوارم سال بعد نساجی با مؤفقیت در لیگ عمل کند.

علی امیری افزود: نساجی در سال گذشته با مشکلات زیادی روبرو بود و حتی برای خرید یک بطری آب‌معدنی هم مشکل داشت ولی بعد از آمدن صنیعی‌فر عمده مشکلات مالی تیم حل و انگیزه‌ها بیشتر شد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: مالک باشگاه، برای صعود سیاست‌گذاری داشت و با عشق به پیش رفت چرا که بخش خصوصی در فوتبال درآمدی ندارد و فقط عشق مردم بود که وی را به ادامه کار وادار می‌کرد.

وی با بیان اینکه در ابتدای فصل برای بستن قرارداد با بازیکنان مشکل داشتیم، اظهار کرد: بدهی‌های انباشته سبب شد تا نتوانیم بازیکن بگیریم ولی امسال این مشکل حل شده است.

امیری افزود: خوشبختانه در ابتدای فصل، تیمی بستیم که توانست در پایان فصل صعود کند و با وجود اینکه خیلی‌ها از صعود نساجی ناامید شده بودند ولی ما تا آخرین روز امید داشتیم و از آن برای صعود استفاده کردیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به هدایت تیم توسط جواد نکونام اشاره کرد و گفت: در زمان عقد قرارداد نکونام با هیچ باشگاهی قرارداد نداشت و ریسک بزرگی کرد و مسؤولیت هدایت تیم را پذیرفت.

وی ادامه داد: ما به جواد نکونام، ایمان کامل داشتیم و صنیعی‌فر هم از تمام ظرفیت مادی و معنوی خود برای صعود استفاده کرد.

امیری با بیان اینکه اگر امکاناتی نظیر زمین تمرین و امکانات خوابگاهی در اختیار باشگاه قرار بگیرد تمرین را به مازندران انتقال می‌دهیم، افزود: هدف ما مؤفقیت و عملکرد خوب نساجی در لیگ‌برتر است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: لیگ برتر هزینه‌های هنگفتی دارد و نیاز به کمک همگان دارد چرا که کل هزینه‌های باشگاه در فصل گذشته توسط مالک باشگاه پرداخت شد و یک ریال هم از هیچ ارگانی دریافت نکردیم.

وی در پایان گفت: فردای روز بعد از صعود نساجی لیگ برتری، برای فصل جدید تصمیم گرفتیم و قرار است تا نکونام هفته آینده لیست بازیکنان پیشنهادی خود را با توجه به بومی‌گرایی ارائه دهد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.541 seconds.