.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چهارمین همایش پیشکسوتان نیروی انسانی سپاه استان های شمالی برگزار شد
شمال نیوز: چهارمین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادتِ نیروی انسانی سپاه های استانی شمال کشور، در مجتمع فرهنگی، رفاهی سردار جنگل چمخاله لنگرودِ با حضور پیشکسوتان نیروی انسانی استانهای ( گیلان – مازندران – گلستان) برگزار شد.

شمال نیوز: چهارمین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادتِ نیروی انسانی سپاه های استانی شمال کشور، در مجتمع فرهنگی، رفاهی سردار جنگل  چمخاله  لنگرودِ با حضور پیشکسوتان نیروی انسانی استانهای ( گیلان – مازندران – گلستان) برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، سردار عبدالله پور فرمانده سپاه گیلان ضمن خیرمقدم به مدعوین، نقش بی مثال لشکر 25 کربلا را در طول سالهای جنگ تحمیلی برشمرد و وجود دلیرمردانی از استانهای شمالی کشور همچون شهید طوسی را مایه ی برکت برای آن لشکر پرافتخار دانست و ارتباط و پیوند معنایی و فرازمینی شهیدانی چون طوسی با منبع مُنبسط الهی را موجب پیش بینی اموری در روند جنگ دانست که از چشم و تحلیل عادی به دور بوده است.

طالبی، مسوول دبیرخانه ی استان گیلان که میزبانی این دوره از همایش را نیز برعهده داشت، ضمن خیرمقدم به مدعوین شرکت کننده، بر انسجام و تقویت هرچه افزونتر دبیرخانه های استانهای سه گانه تاکید کرد و خواستار پیگیری مجدانه ی دبیرخانه ی مرکزی برای رفع برخی موانع در امور مربوط به پیشکسوتان نیروی انسانی شد.

 

http://www.shomalnews.com/photo/152542229143016673.jpg

 

سرهنگ قلی زاده، مسوول سابق نیروی انسانی سپاه کربلا و نماینده شورای سیاستگذاری پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروی انسانی سپاه کربلا، دیگر سخنران این همایش، با بیان خاطره ای از حماسه آفرینی نیروهای انسانی لشکر 25 کربلا، به بیان مجموعه اقدامات دبیرخانه درخصوص ماندگارکردن نقش نیروی انسانی در بستر کتاب پرداخت و دو کتاب "سایه های امن" و "همپای حماسه" را از جمله محصولات مکتوب دبیرخانه ذکر کرد. قلی زاده در ادامه گفت: " با تصویب اعضای دبیرخانه ی استان مازندران، تیم پژوهشی با مدیریت سرهنگ دوم پاسدار جواد صحرایی، تدوین جلد دوم کتابِ" سایه های امن" را در دستور کار قرار داد و امید است در سال آینده، شاهد رونمایی از این کتاب باشیم. " وی از آمادگی فرماندهی سپاه نینوای گلستان برای میزبانی از پیشکسوتان نیروی انسانی و برگزاری پنجمین همایش در سال 98 خبر داد.

قلی زاده در بخشی دیگر از سخنان خود از تلاش های سردار شفقت، معاون وزیر دفاع و رییس دانشگاه مالک اشتر در تقویت و تعمیق شبکه ی ارتباطی و تعاملی پیشکسوتان نیروی انسانی و نیز از مساعی دبیرخانه اجرایی نیروی انسانی سپاه کربلا قدردانی به عمل آورد.  

سرهنگ" حاجیلری"، مسوول سابق نیروی انسانی سپاه گلستان و نماینده ی شورای سیاستگذاری پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروی انسانی سپاه نینوا، سومین سخنران همایش بر پویایی بیشتر دبیرخانه های سه گانه تاکید کرد و وجود نویسندگان و محققان استان گلستان را فرصتی برای نگارش کتابی با موضوع نقش نیروی انسانی سپاه گلستان دانست.

همسر شهید مدافع حرم استان گیلان، شهید یعقوبی نیز در ادامه، پای تریبون حاضر شد و یاد و خاطر شهدای جنگ تحمیلی، به ویژه شهدای مدافع حرم استانهای شمالی را گرامی داشت.

در ادامه، حاج جوشن از چهره های ماندگار دفاع مقدس با سرودن اشعاری در شان و مقام پاسدار و پاسداری، حُضّار را مُستفیض کرد و در پایان، سخنان خود را با خاطراتی از روزهایی که رزمندگان سه استان در کنار هم، لشکر قوی 25 کربلا را به اوج قابلیت ها رساندند، پیوند زد.

خاطرنشان می سازد، امام جمعه ی لنگرود نیز دیگر سخنران همایش بود.

همایش در ادامه با بیان نظرات پیشکسوتان حاضر، در قالب تریبون آزاد تکمیل شد و پیشکسوتان حاضر، موانع و نیز راهکارهای عملیاتی خود را اعلام کردند.

همایش با اقامه ی نماز جماعت و قرائت مناجات شعبانیه و نیز صرف ناهار به کار خود پایان داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.